BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Är det någon mening med sex ikväll?
Fick positivt lh-test 2 dagar lör+sön, appen räknade med äl igår. Kände att det drog lite i magen sent söndag/natten till måndag.
Fick positivt lh-test 2 dagar lör+sön, appen räknade med äl igår. Kände att det drog lite i magen sent söndag/natten till måndag.
Jag tog ett test idag är dock bara på äl+8 så vet inte om bim kanske kommer flyttas fram några dagar? Såg ingenting i alla fall. :(
Jag skulle säga nej? jag är 99% säker på att jag hr ägglossning idag och vi kör inte ens ikväll utan det får räcka med igår. Ägget har redan släppt, spermierna är redan där (i miljontals) vad ska ännu fler simmare bidra med? Nu är det bara att vänta (och tänka, känna efter och analysera haha)
haha starkars barbar, vi svarade heeeelt olika svar. Men jag håller med dig om man inte är 100 på när äl skett. Känner man sig säker skulle jag dock känna tvärt om, då kan man chilla
Jag skulle säga nej? jag är 99% säker på att jag hr ägglossning idag och vi kör inte ens ikväll utan det får räcka med igår. Ägget har redan släppt, spermierna är redan där (i miljontals) vad ska ännu fler simmare bidra med? Nu är det bara att vänta (och tänka, känna efter och analysera haha)
Jojjans
Vi gjorde samma! Hade sex eftermiddag i torsdags när jag sen fick stegring kl 20.00 på torsdag kväll. Sen hade vi sex lunchtid på fredagen sen inget mer efter det. trots att jag vet att ägglossningen skulle komma någongång inom 48t efter stegring.
Jag har tempat men väldigt slarvigt och sover mkt dåligt på nätterna, vaknar ofta osv men om jag ska gå efter temp så lossade jag på lördag. Men vi valde att inte ligga då. nöjda med vad vi åstadkommit innan och god tro att hans simmare tagit sig en bra bit in.
Är på ÄL 4-5 beroende på när på dygnet ägglossningen var. Känner in allt och säkert alldeles för mycket såhär tidigt.
förra cykeln fick jag mitt första illamående ÄL+5, ÄL+6 kände lite aktivitet kring livmoder och ökad salivproduktion ÄL+7 samma som +6 och fick då mitt svaga positiva gravtest. Sen fick jag sjukdomskänsla ÄL+9-10 och ÄL+12
Så min förra graviditwt måste ha fäst tidigt.
håller tummarna för oss alla nu
Hoppar in här, 11 försöket med första barnet så håller tummarna det ska bli något snart, hade positivt ägglossning test den 26-27 och ska ha bim den 10 September :)
1/9 Etaj Plussat
Hoppar in här, 11 försöket med första barnet så håller tummarna det ska bli något snart, hade positivt ägglossning test den 26-27 och ska ha bim den 10 September :)
1/9 Etaj Plussat
Jag är gärna på!
BIM 4/9
försökt sen i våras med en syskon till första, då tog det 6 försök