• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Katch91

GRATTIS ETAJ Hjärta Tog du nått kort på testet? Älskar att se positiva gravtest hehe :)

• Pörny
    Etaj skrev 2022-08-29 06:41:26 följande:

plussade idag<3 hoppas nu det går hela vägen fick ma i juni

1/9 Etaj   Plussat
    1/9 ewcia
    1/9 Acire94
    2/9 Cykelhjul 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    5/9 MyFirstBaby
    7/9 Jojjans
    7/9 TrueResolution
    9/9 sofieodq 
    10/9 Katch91
    11/9 Längtarefternästa

11/9 Barbrastreisand
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell
    21/9 Rosen
    21/9 Amaaanda00
    Grattis :) håller alla tummar jag har för att det håller hela vägen :) 
  • Jojjans
    Barbrastreisand skrev 2022-08-28 23:29:17 följande:
    Wohoo sedärSkrattande ser lovande ut! Mina tidigare äl-stickor från graviditetskollens blev aldrig riktigt heller "jättestarka" som med testlagrets (trots med samma känslighet).

Även mitt test var idag positivt, brukar vanligtvis ha en dag..Hoppas kroppen släpper ett guldägg nu!

Och Så kul att våra cyklar synkar igen trots allt! 

jaa så kul att våra kroppar fortsätter att synka! Då är det bara en synkad Graviditet som fattas Skrattande

vi fick till det i lördags men hoppade över igår. Ska satsa på ett sista försök ikväll. Jag är inte jätteorolig när det kommer till att få till det på rätt dag. Har blivit gravid av sex (med min nuvarande kille) både 3 och 4 dagar före (bekräftad) äl. 

Etaj, STORT grattis!! hoppas det sätter tonen för tråden att första personen på listan plussat redan innan månaden börjat. Nu fortsätter vi med plus varje dag tycker jag Hjärta

• Etaj
    Cykelhjul skrev 2022-08-29 07:40:48 följande:
    Exakt samma här, ligger oftast inte ens varje vecka så det är en uppförsbacke att få till det varannan/var tredje dag. Sexet blir ju bra trots det, men det kräver energi för att komma igång haha 
    MyFirstBaby skrev 2022-08-28 22:20:28 följande:

Vill ge alla i tråden en ordentlig Lyckospark! Snart går vi in i September månad Hjärta 

Hjärta
    Ett stort grattis till dig! Hoppas verkligen det går vägen för lille fröet Hjärta
    Tack<3
  • Etaj
    Barbrastreisand skrev 2022-08-29 07:44:50 följande:
    Stort grattis!!
    Tack<3
    Katch91 skrev 2022-08-29 08:14:08 följande:

GRATTIS ETAJ Hjärta Tog du nått kort på testet? Älskar att se positiva gravtest hehe :)

Tack<3 såklart jag gjorde ska lägga upp:)
    Pörny skrev 2022-08-29 08:16:21 följande:
    Grattis :) håller alla tummar jag har för att det håller hela vägen :) 
    Tack, gör det<3 håller tummarna för er alla här också<3
    Jojjans skrev 2022-08-29 08:57:39 följande:

jaa så kul att våra kroppar fortsätter att synka! Då är det bara en synkad Graviditet som fattas Skrattande

vi fick till det i lördags men hoppade över igår. Ska satsa på ett sista försök ikväll. Jag är inte jätteorolig när det kommer till att få till det på rätt dag. Har blivit gravid av sex (med min nuvarande kille) både 3 och 4 dagar före (bekräftad) äl. 

Etaj, STORT grattis!! hoppas det sätter tonen för tråden att första personen på listan plussat redan innan månaden börjat. Nu fortsätter vi med plus varje dag tycker jag Hjärta

Tack<3 håller med plus varje dag nu <3

• Cykelhjul
    Etaj skrev 2022-08-29 09:16:42 följande:
    Åh gud vilken underbar syn! Den känslan måste vara fantastisk Hjärta
  • Jojjans

Väldigt glad att vi hoppade över att ligga igår och sparar det till ikväll istället, för mer positivt än såhär blir det väl knappt! Och ligga mer än varannan kväll  kommer inte på fråga hos oss hahaTungan ute

• TrueResolution

Etaj: STORT grattis! HjärtaPlus

Som någon annan också skrivit, vilken hig trend du sätter inför september med första plusset! 

kände du av något innan test? Fick du plus direkt? Nu är man nyfiken Skrattande

Svar på tråden BIM sept -22