BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
å vad glad jag blir av att se det här! Heja heja lilla fröet och lycka till i framtiden Längtarefternästa
Grattis!!
Ingen mens i sikte bim+3
Ska köpa mig ett test idag och se om kroppen spelar mig ett spratt eller om det faktiskt kan vara positivt.
Anade positivt med cb sticka innan bim men digitala negativt.. Men troligtvis bäst att jag väntar med testet till i morgon bitti.. Men denna väntan hörrni.. :)
Ingen mens i sikte bim+3
Ska köpa mig ett test idag och se om kroppen spelar mig ett spratt eller om det faktiskt kan vara positivt.
Anade positivt med cb sticka innan bim men digitala negativt.. Men troligtvis bäst att jag väntar med testet till i morgon bitti.. Men denna väntan hörrni.. :)
Förra månaden var mensen väldigt sen. Jag har oregelbunden mens så jag vet aldrig exakt när BIM är.. men den 12 sept fick jag lite äl-flytningar, den 14.e mer (14.e beräknar appen att äl skulle vara) och från 16.e var det rejäla äl-flytningar som har varit varje dag sen dess och så även idag. Vad är det som händer tro!? Som molande värk varje dag, ömma bröst som började runt 10.e tror jag, svullen och känner mej allmänt konstig. Låter så orimligt alltihopa. Såhär brukar det inte vara.. Kan ju inte ha äl-flytningar i en vecka, haha! (Inga äl-test hemma..)