• Pörny

BIM sept -22

Startar en septembertråd redan nu. 

försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu. 

BIM lista
    Pörny 5/9 

• Svar på tråden BIM sept -22
  • Juliflicka
    Trana123 skrev 2022-09-25 07:08:59 följande:

tog detta test imorse, äl+11/12. 

har testat sen tre mornar tillbaka och de har varit helt blanka, idag fick jag fram detta strecket!! Vad tror ni? 🙈 

tog även ett äl-test som var starkt nästan positivt när jag var gravid sist, idag var det lika starkt som då! Har varit blankt tidigare i veckan!  

håller tummarna!!😍

Hur utvecklar det sig? ☺️

• L 91

Lite redigerad om det gör det lättare att förstå vart jag ser strecket. 

Varit helt negativt fram tills idag. Ser svagt streck både på testet imorse och testet från i em. Tog dock ett cb testa tidigt igår på lunchen på jobbet som var helt blankt.. 

Ser att bilderna blir sämre när man laddar upp dem här.

• medioker
    L 91 skrev 2022-09-27 19:54:50 följande:
    Ser ni något?? 
    Jag ser! På vilken dag är du?
  • KirunaKris44
    Amaaanda00 skrev 2022-09-17 14:34:02 följande:

Fick en jätte ljusrosa blödning idag på toapappret när jag torkad mig, typ hälften så stor som en lillfinger nagel. Nidblödning? Är idag på ÄL+6 och har BIM på onsdag 21/9. Håller verkligen alla tummar för att det inte är mensen som försiktigt ska börja komma igång tidigare nu? 

Som ovanstående också skrev så låter det som en nidblödning, så borde vara lugnt :)
  • L 91
    medioker skrev 2022-09-27 20:28:08 följande:
    Jag ser! På vilken dag är du?
    Idas123 skrev 2022-09-27 20:49:48 följande:

Ser också något på första bilden!! Håller tummarna!

Åh, spännande att ni ser något! 
    Enligt appen har jag BIM imorgon, men jag är lite osäker på det. Denna och förra månaden har varit knas. Jag har alltid haft oregelbunden cykel men ändå kunnat märka på äl-flytningar när jag sen ska ha mens. Denna månaden har det inte följt det vanliga mönstret så BIM är allt från imorgon till 6 dagar framåt.. väldigt oklart. Får se hur det utvecklar sej under de närmsta dagarna. 
  • Gullesnutten

Hej! 

Jag och min sambo har ett bra tag försökt skaffa syskon till vår lille kille och har nyligen påbörjat en fertilitetsutredning. På första besöket som var den 15/9 tyckte hon sig se att jag hade ägglossning eller var väldigt nära den. Vi hade samlag den dagen. 

jag har sedan ett par dagar efter det haft ont i magen så kände mig tvungen att ta ett test idag trots att bim är på fredag.. 

va säger ni?? Jag ser ett svagt svagt streck men vågar inte tro något. Är de alldeles för svagt eller skulle de kunna vara ett plus på gång? kan vi ha lyckats? 

Så tacksam för att ni läst och ännu mer tacksam om ni vill svara mig! kram! 

lycka till, hoppas ni alla som vill plussar ❤️

• Juliflicka
    Gullesnutten skrev 2022-09-27 21:26:45 följande:

Hej! 

Jag och min sambo har ett bra tag försökt skaffa syskon till vår lille kille och har nyligen påbörjat en fertilitetsutredning. På första besöket som var den 15/9 tyckte hon sig se att jag hade ägglossning eller var väldigt nära den. Vi hade samlag den dagen. 

jag har sedan ett par dagar efter det haft ont i magen så kände mig tvungen att ta ett test idag trots att bim är på fredag.. 

va säger ni?? Jag ser ett svagt svagt streck men vågar inte tro något. Är de alldeles för svagt eller skulle de kunna vara ett plus på gång? kan vi ha lyckats? 

Så tacksam för att ni läst och ännu mer tacksam om ni vill svara mig! kram! 

lycka till, hoppas ni alla som vill plussar ❤️

Ja det är nog bara att säga grattis! 🌸😀

Svar på tråden BIM sept -22