BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
stickan på morgonen va också så negativt som det bara kan bli.. har beräknad mens idag så får se om den hoppar igång under dagen.
Hur mår ni runt ägglossning? Känner ni av den? Jag blir lite förvirrad över min kropp nämligen..
idas123:
ingen aning. Det borde ju inte vara någon skillnad tänker jag Eftersom de ger utslag på nivåer av hormonerna.
Kan det inte vara ägglossningen som du känner eftersom du käkar p-piller ett tag? Det kan ju ta ett tag för ägglossningen att komma igång. Ägglossningen kan ju också kännas likt hugg/molvärk.
Nej men det står väl också ens ?individuella? hormonnivå. så för att känna den kanske cb digital behövde en dag för att se en ökning. Jag vet inte hur det funkar för jag hade rund ring 7 dagar och sen blinkande i 10 dagar innan den slog om till fast. Och det är första gången jag använder de testerna.
hur har cb sett ut nu senaste dagarna? :)
Fick en blod blandad flyttning imorse, så det är väl säkert mensen som börjar. tycker det känns så märkligt, har inte haft några tecken på att mensen varit påväg och den pytte blödningen som va med temp dippen? Känns så hopplöst just nu..
3 dagar till bim.
brösten spränger och molvärk i magen. Men negativt testa tidigt från babyplan idag oxå.
borde inte det visa pos vid det här laget om det är något?
men blir förbryllad för jag brukar aldrig känna av brösten innan mensen?
Hur mår ni runt ägglossning? Känner ni av den? Jag blir lite förvirrad över min kropp nämligen..
Svagt positivt bim -2.
håll alla tummar å tår för att det är våran tur nu 🤞
Svagt positivt bim -2.
håll alla tummar å tår för att det är våran tur nu 🤞
Hej! Jag har följt er sedan slutet av augusti, men tänkte ansluta när jag fått min mens igen och hitta en bim. Tog ut min spiral och tänkte hänga med er då. Jag plussade med cb:s nya blinkande test idag och jäklar vad förvirrande. Det var jag inte beredd på.
Men anledningen till att jag inte hoppar rätt in i gravidtråden är för att säga att jag sen två dagar tillbaka varit extremt trött och haft träningsvärkkänsla i magen och medellätta hugg i magen. Fick nidblödning för några dagar sen som jag antog var mens på g. Jag har inga andra symptom än trötthet egentligen.
När jag fick sonen hade ömmande bröst och molvärk. Nu känns det annorlunda. Intressant att det kan vara så olika. Men hoppas att jag får med mig fler av er till nästa tråd! Håller tummarna och lycka till!