BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Hej!
Har inte skrivit så mycket här då jag inte trodde vi fick in äl denna månaden. Vi hade sex 5 dagar innan äl (känner äl ordentligt och testade dessutom med sticka). Så jag var säker på att det var kört. Igår började bröstvårtorna göra ont och idag gör de ont bara tröjan hamnar "fel"? När jag låg på soffan högg det till i högra äggstocken och efter det har det ilat/stuckit i underlivet typ. Någon som känner igen sig? Eller är det bara en tillfällighet kanske..
nu har jag tagit ett digitalt cb ultratidigt, visade ej gravid på äl+9/10.
är det kört nu tror ni? jag tänker ju lite så, att det blev nog inget denna månaden, eller tror ni det kan va möjligt ändå? De är ju ändå ganska känsliga i hcg-mäte!
ska jag ge upp och tagga till för nästa ägglossning eller tror ni det kan finnas en gnutta hopp? 😂 bim 27-28/9.
mina symtom:
typ inga, förutom lite ont i bröstvårtorna
å typ kramper i magen/förstoppad???🤔
samt höjd temp!
Mitt svaga test har blivit ännu svagare.
så det blev nog en kemisk graviditet den här månaden oxå.
bim-1.. men illamående och större bröst.
Hur tidigt har ni fått positivt med testlagrets stickor? Neg. både igår och idag. BIM-4, typ ungefär.
Skrev ett långt meddelande som försvann innan jag klickade på skicka... kul.
Så detta blir lite kortare..
Hur går det för er?
Jag känner inte igen min kropp denna månaden. Strulade ju förra månaden så jag har ingen aning om när BIM är. Det jag kan gå på är mina äl-flytningar. Men de varade i en vecka vilket känns helt osannolikt. Vilken dag räknar jag som äl då tro? Går jag på det som appen säger så är jag på BIM-3.
Helt negativt på testerna. Ska jag köpa ett testa tidigt eller vänta ut det tro..
Skrev ett långt meddelande som försvann innan jag klickade på skicka... kul.
Så detta blir lite kortare..
Hur går det för er?
Jag känner inte igen min kropp denna månaden. Strulade ju förra månaden så jag har ingen aning om när BIM är. Det jag kan gå på är mina äl-flytningar. Men de varade i en vecka vilket känns helt osannolikt. Vilken dag räknar jag som äl då tro? Går jag på det som appen säger så är jag på BIM-3.
Helt negativt på testerna. Ska jag köpa ett testa tidigt eller vänta ut det tro..
jag brukar ha äl-flytningar i närmare en vecka ibland, men oftare kanske 5 dagar (har sen äl sista dagen av fertilt sekret). Men att du har äl-flytningar behöver ju inte betyda att äl skett. Kroppen har antagligen gjort ett försök varför du fått dom symptomen, men sen kanske inte lyckats släppa något ägg.
har du alltid haft regelbunden cykel tidigare? Om ja, har något annat förändrats i ditt liv som skulle kunna rubba cykeln?
jag brukar ha äl-flytningar i närmare en vecka ibland, men oftare kanske 5 dagar (har sen äl sista dagen av fertilt sekret). Men att du har äl-flytningar behöver ju inte betyda att äl skett. Kroppen har antagligen gjort ett försök varför du fått dom symptomen, men sen kanske inte lyckats släppa något ägg.
har du alltid haft regelbunden cykel tidigare? Om ja, har något annat förändrats i ditt liv som skulle kunna rubba cykeln?
tog detta test imorse, äl+11/12.
har testat sen tre mornar tillbaka och de har varit helt blanka, idag fick jag fram detta strecket!! Vad tror ni? 🙈
tog även ett äl-test som var starkt nästan positivt när jag var gravid sist, idag var det lika starkt som då! Har varit blankt tidigare i veckan!
håller tummarna!!😍
Hej! Jag fick min mens som jag skulle i onsdags? men den har bara varat i 4 dagar istället för 6 som den brukar? och min temp gick ner till 36.5 när mensen kom men idag är den uppe på 36.8 ?