• Syskonförsök

För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning

Hej!

Denna grupp är till för oss som främst hängt tillsammans i tråden ?För oss 35+ som försöker bli gravida? och nu äntligen väntar en bebis, alternativt fortfarande försöker men vill hålla kontakten med de som plussat. 

Vore kul om vi ger en liten bakgrund och bf datum när vi ansluter till tråden❤️

• Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning
  • EFW
    fancyr skrev 2024-10-17 10:45:47 följande:
    Va härligt EFW !! Måste kännas lite mer betryggande 🥰

Ja det var skönt att se och jag mår verkligen gravid, så hoppas att den lilla frodas där inne. ❤️

Jag har börjat käka trombyl också och fått ett extra ul inbokat redan då jag förutom bebis också hade en cysta på ena äggstocken. Börjar dra upp huvudet ut sanden och planerar också för att komma igång och träna så fort detta illamående avtar. 

• DidoAeneis
    Jag gjorde rul idag och allt såg toppen ut! Så skönt att nu kunna andas ut. Mår fortfarande lite illa, men har bra medicin, Xonovea, som hjälper. Fick en möjlig förklaring till det annorlunda måendet den här graviditeten också... Jag väntar min första pojke 😭🙏 Vilken lycka!

• Idaho1989

Plussade I Söndags (20/10) så vi hoppas på tredje gången gillt nu. Har bokat tidigt ultraljud i November men det känns som en evighet dit, vet inte hur jag ska palla 🤦?♀️ Just nu går jag mest omkring och nojar över att det ska åt pipan den här gången också.

• EFW

Ååå så skönt!! Och kul med en liten pojke ❤️😍

DidoAeneis skrev 2024-10-22 12:22:25 följande:
    Jag gjorde rul idag och allt såg toppen ut! Så skönt att nu kunna andas ut. Mår fortfarande lite illa, men har bra medicin, Xonovea, som hjälper. Fick en möjlig förklaring till det annorlunda måendet den här graviditeten också... Jag väntar min första pojke 😭🙏 Vilken lycka!
  • EFW
    Idaho1989 skrev 2024-10-25 08:31:48 följande:

Plussade I Söndags (20/10) så vi hoppas på tredje gången gillt nu. Har bokat tidigt ultraljud i November men det känns som en evighet dit, vet inte hur jag ska palla 🤦?♀️ Just nu går jag mest omkring och nojar över att det ska åt pipan den här gången också.

Ja nu håller vi tummarna ❤️ Men förstår hur du känner ? jag väntar ff på kub vecka 12+6. Efter det kanske man kan andas lite 😥😅
  • Symetrical

Stort grattis! 🥳 ❤️ 
    Tror absolut på tredje gången gillt! ✊🏼
  • Symetrical
    DidoAeneis skrev 2024-10-22 12:22:25 följande:
    Åh, vad skönt att allt såg bra ut! 🙏🏼
    Och grattis till pojken 🥰
  • DidoAeneis

Jaa, tredje gången gillt för min del också! Det går bra för dig också denna gång, det känner jag på mig 😍
  • DidoAeneis
    EFW skrev 2024-10-25 10:59:15 följande:
    Ja nu håller vi tummarna ❤️ Men förstår hur du känner ? jag väntar ff på kub vecka 12+6. Efter det kanske man kan andas lite 😥😅
    När är kub? Gud, det är ju verkligen en sån milstolpe. Tror och hoppas att allt ska se bra ut!
Svar på tråden För oss 35+ som försöker bli gravida - fortsättning