Phozie skrev 2024-12-31 10:58:39 följande:
Gott nytt år till er alla!
Jag gick in i vecka 35+0 idag och håller på att slutföra de sista förberedelserna inför bebis ankomst. Känns lite märkligt att jag snart är i mål, då vi blev gravida första gången i september 2021, men förlorade det barnet i vecka 27, och efter det bara haft ett spontant mf & ett ma. Det har tagit tid och varit långa år av hopp och förtvivlan. Så det är lite blandade känslor, men nu är det mestadels en positiv förväntan! Starten på en ny tid med en extra person i familjen!
Kommer att gå på mitt sista tillväxtultraljud om en vecka där det även kommer att bestämmas när det blir igångsättning, önskemålet är vecka 38+0.
Hoppas att ni alla har det bra och att 2025 blir ett bra år för oss alla!
Ja gott nytt år till er alla!! ❤️
Spännande, hoppas det gick bra med ul och att bebis snart kommer.
Själv är jag i vecka 20+6 i dag och har börjat planera inför föräldraledighet. Gått igenom bebis kläder och börjat handla nytt som behöver kompletteras. Förra julen väntade jag på att få ta vaccin mot röda hund för att vi förhoppningsvis skulle kunna dra igång vår ivf innan jag han fylla 40! Men tänk att vi gjorde det, jag började med sprutorna några dagar innan min födelsedag i mars och 4 insättningar senare blev vi gravida med en frisk graviditet i september 🥰 Mycket kan verkligen hända på ett år.