mothertotwo skrev 2024-09-28 16:34:39 följande:
Varning till känsliga!!! Flytning
Kan ni hjälpa mig tolka en flytning som jag inte blir klok på?
Ska försöka beskriva den noggrannt..
1. Det är tjockt, föreställ er slajm.
2. Det är vitt/genomskinligt.
3. Kan töja ut det emellanåt men oftast går det inte förblir som förklaringen nedan. (barn snorkråkor).
Det är inte älflytningar.
Svampodling har dem precis kollat och det har jag inte.
Flytningen är inte grynig, utan föreställ er barn vid riklig förkylning (virus snoret) Grönt och slajmigt... Fast min flytning är inte grön som sagt. Det var bara en jämförelse på konsistensen. Typ gelé!
Finns det någon här som haft denna typen vid graviditet? Jag försöker minnas med mina två, men det är liksom hundra år sen nu.😂
Jag fick detta gravtest för någon dag sedan. Tyckte mig se ett svaaagt streck. Men det borde vara starkare nu då och det är det inte.
Jag börjar känna mig skengravid! Ont i huvudet i några dagar, även när jag vaknar. Trött och illamående har t.o.m. kräkt en gång på morgonen. Nu igår började det dra som fan i bäckenet eller ljumsken. Töjer, drar och känns "fullt" om ni förstår vad jag menar med det. Tyngd typ och det strålar bak i ländryggen. Känner bara att jag inbillar mig nu. För övrigt har jag svullnat upp med.
Men det visar ingenting på testen haha.
Skumt, låter ju som ÄL-flytningar men är det inte den tiden vet jag inte. Symtomen känns ju också rätt likt nåt som skulle kunna tyda på graviditet, eller pms då det ofta likt 😅
Jag har under några dagar haft flytningar som känns som att det rinner ut, mer kladd i trosorna och när jag var på toa sist såg jag liksom hur det bara rann ut ner i toastolen, kunde liksom krysta ut typ filmjölk 😆🙈 Det är något nytt för mig, aldrig haft så mkt!