Björkskogen skrev 2024-10-30 08:12:03 följande:
Tortyr vet jag inte men jag börjar nästan bli irriterad 😂 jag vill ha mens nu så vi får försöka igen.
Hade jag äl 3 dagar senare så är jag ju bara på äl+13 idag och då är det fullt rimligt att jag inte får plus än eller mens. Har alltid, vad jag kan minnas, haft 14-15 dgr lutealfas. Så mens imorgon eller fredag senast.
Det som talar för graviditet är att tempen är så hög och jämn. Den borde börja dippa ner om jag ska ha mens snart.
Något annat jag minns från tidigare graviditeter är att jag testade positivt ganska sent. Men minns bara att jag gick någon dag över bim. Dessutom vet jag inte om det va testa-tidigt-test eller vanliga.
det är för många år sen för att komma ihåg exakt, det är 11 år sen yngsta föddes så 😂🤷?♀️
Nej vad trist att inte få svart på vitt med digitalt. Hoppas du får fin stegring till imorgon/fre. Håller tummarna 🥰
Tycker absolut att dagens test ser positivt ut. Även om det är svagt.
Min yngsta är 9 så jag kommer inte heller ihåg exakt hur allt var då, vet bara att jag då gick över BIM flera dagar innan jag köpte ett test. Då blev det ju typ positivt bara av att jag tog det ur förpackningen 😂 Hade mer is i magen då.
Ja dagens test är tydligare än gårdagens, fotot ger inte riktigt en rättvis bild här på familjeliv heller, bilden blir så mörk. Men streck finns ju, önskar bara att det kunde bli tokstarkt så jag törs bli glad. Går bara runt i limbo och är nervös över att det är en kemisk graviditet eller nåt 😬
Min temp är högre än den brukar så jag hoppas det också är ett gott tecken 🙏🏻