• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Pandan14
    Siripiri skrev 2024-10-13 15:42:14 följande:
    Du skrev ju att efter sin Peak så tar det 12-24h innan ägget släpper, det jag ville ha sagt bara att så är inte alltid fallet utan ägglossningen kan redan vara pågående 😊  
    Jajo det är väll klart att det kan hända, men de generella är från sin peak, givetvis gäller de inte alla som allting med kroppen så är de ganska individuellt 😊
  • Nanathalie

Min "peak" blev ju helt oväntat dagen efter då jag hade solklart utslag på ältest. Plötsligt var teststrecket starkare än kontrollstrecket. Bara några timmar senare var teststrecket svagt 😅 så min peak blev snabb och passerade.

• Yasen

tog denna förut, detta kom upp efter en stund och inte direkt. är det spökstrek? ÄL + 10
  • Emzor1
    Yasen skrev 2024-10-13 17:46:20 följande:

tog denna förut, detta kom upp efter en stund och inte direkt. är det spökstrek? ÄL + 10
    Det ser väldigt smalt ut, skulle tro att det är ett torkstreckom det är avläst efter tiden???? är ganska vanligt med dessa tester, men det behöver ju inte betyda att du inte är gravid! Hade nog tagit ett annat test av annat märke🥰 håller tummarna!
  • Pandan14
    Yasen skrev 2024-10-13 17:46:20 följande:

Jag hade tolkat de som positivt, så stort grattis ❤️ ta ett digitalt ultratidigt om du känner dig osäker 🥰
  • Yasen

Läste på lite om dessa som oftast ger dessa evaporaktion line efter avläsningstiden. Har bara vanliga hemma med rosa linje som inte visade något. så det är nog inget 🥹 hatar verkligen CB. Ska inte köpa dem igen! 

• Pandan14

Tror verkligen inte jag är gravid men hoppet finns ju ännu såklart eftersom mensen inte är helt här ännu. 

men fundera över de blödningarna som jag har och har frågor om implationsblödning till er som fick de, när kom den? (Utgå från bim) hur länge höll de i sig? hur långa dagar efter blödningen plussade ni?

har ljusrosa flyttningar efter toabesök men inget i trosan, hade känningar på vänster sida i morse och sakta med säkert har de spridit sig till hela mensmage, men inte så ont som nör jag har mens.. 

vad tror ni? Mens eller nidi? 

• Pandan14
    Yasen skrev 2024-10-13 18:37:45 följande:

Läste på lite om dessa som oftast ger dessa evaporaktion line efter avläsningstiden. Har bara vanliga hemma med rosa linje som inte visade något. så det är nog inget 🥹 hatar verkligen CB. Ska inte köpa dem igen! 

Oh nej! vänta någon dag o ta ett till! Har aldrig fått spökatreck på nått tes? tycker digitala också är lite bättre så man slipper tveka 
  • Anonym (2)
    Yasen skrev 2024-10-13 18:37:45 följande:

Hatar också cb, men det utesluter inte att det är för tidigt att testa och du får plus om några dagar 🤞
  • Anonym (Syskonlängtan)
    Emzor1 skrev 2024-10-13 09:04:48 följande:
    Oh spännande! får hoppar att cocktailen ger resultat! Hade gärna gett min man tabletter men han går på hjärtmediciner efter en stor operation han fick göra utifrån att han hade ett medfött hjärtfel, vågar inte mixa ifall att????

Jag har haft preventivmedel innan när jag ätit rosenrot så har ingen koll på hur ägglossningen förändras, brukar du få den tidigare än vanligt med rosenrot?
    Nej då förstår jag att ni inte vågar det; kanske rådfråga en läkare om det är så att ni skulle vilja att han tar något tillskott?
    jag skulle säga att det är ganska oförändrat (tror jag)!
Svar på tråden BIM Oktober 2024