• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • Pandan14

Jag kan tipsa om premom appen, där man kan ta foto på sina äl test där den läser av värdet, då ser man när det ökar och när det minskar eftersom ägget släpper 12-24 h efter man har hittat sin peak 

• Yasen

negativt för mig också imorse BIM -5 😔 försök nr 3 och första med rosenrot. ska prova med dubbeldos nästa omgång. Styrkekramar till alla! 💞 Vi är inte ensamma i detta! 

• Yasen
    eae95 skrev 2024-10-13 10:42:27 följande:

Tråkigt men alla negativa besked! Hoppas det tar sig nästa gång för er som fortsätter vidare till November ❤️

Skulle ni läsa av detta ägglossningstest som positivt? Jag har bara använt digitala förut och är rätt dålig på att läsa av dessa med streck 😒

hade tolkat det som positivt! 

• eae95

Tack för alla svar! Då blir det fortsatt mys! Hur många dagar framöver hade ni säkrat upp med? 

3 dagar bakåt har vi också myst 😂

• Anonym (En till)

min tempkurva är nu trifasisk from ÄL+6. ÄL +8 idag. Har plussat äl+9 tidigare, och förväntningarna är skyhöga! idag har jag haft molvärk stor del av morgonen, brukar ha små känningar av molvärk i lutealfasen men känns som detta är mer än vanligt. SÅ spännande!

• Nanathalie
    Anonym (En till) skrev 2024-10-13 11:24:29 följande:

min tempkurva är nu trifasisk from ÄL+6. ÄL +8 idag. Har plussat äl+9 tidigare, och förväntningarna är skyhöga! idag har jag haft molvärk stor del av morgonen, brukar ha små känningar av molvärk i lutealfasen men känns som detta är mer än vanligt. SÅ spännande!

Ursäkta min okunnighet men vad innebär trifasisk?
  • Augustilejon
    Nanathalie skrev 2024-10-13 11:25:51 följande:
    Ursäkta min okunnighet men vad innebär trifasisk?
    Det ska kunna vara ett tecken att tempen gör en extra höjning när man är gravid. Dvs tempen har tre faser (före ägglossning, efter ägglossning, höjning 2) istället för två ☺️
  • Nanathalie
    Augustilejon skrev 2024-10-13 11:30:09 följande:
    Det ska kunna vara ett tecken att tempen gör en extra höjning när man är gravid. Dvs tempen har tre faser (före ägglossning, efter ägglossning, höjning 2) istället för två ☺️
    Får googla och se om jag hittar någon bild 😀 tack för info!
  • Augustilejon
    eae95 skrev 2024-10-13 11:11:52 följande:

Tack för alla svar! Då blir det fortsatt mys! Hur många dagar framöver hade ni säkrat upp med? 

Om ägget släpper inom 12-24 timmar, och ägget sen lever i max 24 timmar så finns det ju hög chans idag plus de kommande två dagarna 🤗
  • Pandan14
    eae95 skrev 2024-10-13 11:11:52 följande:

Jag hade nog tänkt idag och i övermån, då har man gjort allt man kan 👍🏽
Svar på tråden BIM Oktober 2024