Errorika skrev 2024-12-05 10:47:00 följande:
Haha, jag försöker! 😎 Men blev lite mindre cool när jag imorse upptäckte att jag fortfarande har rätt hög temp om man jämför med förra månaden 🤣 Men det kanske också är förkylningen. Tycker mig också känna att molvärken kommer från vänster sida, men alltså det kanske den alltid gör bara att jag inte har tänkt på det innan 🤔
Så kul att vi har BIM ungefär samtidigt! Håller också tummarna för oss 🤞 Börjar känna sug att testa tidigt, men försöker övertala mig själv att inte göra det. Har billiga stickor hemma som man kan ta från BIM-dagen, så vill verkligen försöka hålla mig till dem om jag nu ska testa och inte köpa nya för testa tidigt 😂
Haha exakt samma här - fick högsta tempen imorse, och mycket högre än förra cykeln men dras också med en liten förkylning 😅 jag funderar dock på att skippa tempa mig imorgon kanske, för att inte bli alltför nervös/besviken om den fortsätter upp eller ner 🙈 nu är ju helgen så nära ändå.
Ja jag hade nog Inte tänkt testa mig på BIM varje cykel, har lutealfas på ca 11 dagar så kan då likväl vänta in mensen (eller utebliven..). men denna helg blir det nog ändå test om inget dyker upp innan 😅 men förstår också att du avvaktar om ni har gäster på besök!