Hör grannens sex, vad göra
Har hört små stön från grannlägenheten om man lyssnar noga. Det har varit typ 5-10 minuter, någon gång i veckan eller varannan vecka under lunchtid eller eftermiddag.
Vad gör man?
Har hört små stön från grannlägenheten om man lyssnar noga. Det har varit typ 5-10 minuter, någon gång i veckan eller varannan vecka under lunchtid eller eftermiddag.
Vad gör man?
Jag tror att dom flesta av er i denna tråden någon gång har sett på porrfilm. Men jag tror inte att ni tar bort ljudet .Använd istället fantasin när ni hör det. Hur är ni själva när ni har sex?
Jag tror att dom flesta av er i denna tråden någon gång har sett på porrfilm. Men jag tror inte att ni tar bort ljudet .Använd istället fantasin när ni hör det. Hur är ni själva när ni har sex?
Jag skrev en lapp som jag satte på porten.
"Anna och Kalle, ni stör hela huset med erat frustande".
Efter det var det tyst.
Vad gör man?
Jag skrev en lapp som jag satte på porten.
"Anna och Kalle, ni stör hela huset med erat frustande".
Efter det var det tyst.
Gör som min man. När vi bodde ihop i vår första lägenhet hade vi ett par ovanför oss som sexade ganska högt flera gånger i veckan. En gång när vi åkte i hissen tillsammans med grannen och hans mamma eller svärmor så vände min man sig mot killen och frågade om han och tjejen hade haft det skönt kvällen innan. Han blev knallröd i ansiktet och sedan hörde vi aldrig igen.