BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hjälp!
Jag har tid hos BM imorgon. Men imorse vaknade jag med diarré och den har inte gett med sig under dagen. Törs jag besöka BM trots diarrén eller ska jag boka en ny tid?
Omg hjälp. Illamåendet slog precis till från klar himmel 🥲 postafen, blir man hjälpt av det? Eller är det lika bra att få något på recept direkt?
Jag är nu i vecka 6 (5+2) och jag fryser på morgonen och på kvällen. Idag var det +25 grader inne i köket på morgonen men jag hade kallt. Dagen går sedan bra men när det blir kväll så är det samma sak igen. Kan en graviditet i tidiga stadiet orska att man fryser? Har någon upplevt något liknande? Kan det bero på att jag är tröttare än vanligt?
Omg hjälp. Illamåendet slog precis till från klar himmel 🥲 postafen, blir man hjälpt av det? Eller är det lika bra att få något på recept direkt?
Jag plussade för ca 1 vecka sen! Enligt Libero är jag i vecka 5+0. Beräknad 29 oktober enligt app
Första barnet! Har inte sjunkit in ännu riktigt att jag är gravid. Än så länge har jag inte känt av något förutom en liten molande "mens"värk och är tröttare än vanligt. Hoppas på att illamåendet inte blir allt för jobbig när den väl kommer!
Vi ska skriva in oss nästa vecka. :)
Jag plussade för ca 1 vecka sen! Enligt Libero är jag i vecka 5+0. Beräknad 29 oktober enligt app
Första barnet! Har inte sjunkit in ännu riktigt att jag är gravid. Än så länge har jag inte känt av något förutom en liten molande "mens"värk och är tröttare än vanligt. Hoppas på att illamåendet inte blir allt för jobbig när den väl kommer!
Vi ska skriva in oss nästa vecka. :)
Nu börjar vi många i gruppen ☺️ var bor alla i denna glänsde Sverige ☺️