• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Anonym (Lyrka)

7+6 idag och har haft några dagar med jobbig mensvärk. Hanterbart men om jag inte varit gravid hade jag nog tagit Alvedon ett par gånger. Är det någon som känner igen sig? Läser att det kan ?dra? lite i denna vecka men tycker mer det värker.

Är orolig för det mesta, både mf och utomkveds, efter ett MA i december. Inga blödningar som tur är, liiiite ömma bröstvårtor och lite extra trött tror jag. 

• Monki19

Började blöda sedan igår och jag har en del smärta. Det är högst troligt ett missfall nr 2 för oss just nu. Ska behålla tiden för VUL på onsdag men har inga större förhoppningar att det kommer visa något. Om inget syns så drar jag mig tillbaka och laddar om på nytt.  
    Önskar bättre lycka till er andra!🍀❤️

• Anonym (Lyrka)
    Monki19 skrev 2025-03-07 12:42:09 följande:

Började blöda sedan igår och jag har en del smärta. Det är högst troligt ett missfall nr 2 för oss just nu. Ska behålla tiden för VUL på onsdag men har inga större förhoppningar att det kommer visa något. Om inget syns så drar jag mig tillbaka och laddar om på nytt.  

Så tråkigt att läsa! Håller mina tummar för att det ska se bra ut på onsdag. Ta hand om dig!❤️
  • Mossgrön

Åh så tufft 💔 Det är inte ovanligt med blödning i tidig gravidite. Håller tummarna för att det inte är något och att du får se en liten bebis på UL ♥️
  • Nugget

vad äter ni på dagarna?
    jag vill ha typ Max hela dagarna, men ligger 40min bort & har två små barn som ska ha mat också.. men inte lätt att hitta på mat när man inte är sugen på något & ännu mindre att stå & laga mat🥲

• Vixens

Hej allihop! 

Har följt denna tråd ett tag utan att skriva något då jag inte vågat lite på att graviditeten ska stanna. 

Men nu är det dags!

Hade vul igår och fick se en liten pys med ett tickande hjärta i vecka 7+0 😍❤️.
    Blivit gravid via ivf då jag fått operera bort båda äggledarna under 2024.

Bf beräknat till 23/10 ❤️
    Då kommer storebror vara 2år och 9 månader 😍.

Hoppas allt går bra för er andra 😊🌸

• Butterfly83

Vad tråkigt! Jag hoppas verkligen det bara är en normal blödning under tidig graviditet. Hjärta
  • Anonym (Aurora)

Hej!

Här är ännu en som följt den här gruppen ett tag men inte vågat skriva förrän graviditeten känns mer säker. Har nu gjort två VUL, ett i vecka 7+2 och ett i 8+2 och allt ser bra ut! 

Ska på ännu ett VUL i nästa vecka, hoppas med hela min själ att den lilla ska stanna kvar Glad

8+3 idag, och mår PISS. Illamående från morgon till kväll (har dock inte kräkts) och konstant trött. Inte sugen på typ någon mat. Njuter ändå lite av att ha så starka symtom, då känns det som att det går åt rätt håll hehe. 

• Anonym (--)

Är gravid 9+1 och har fått xonvea mot illamåendet, är det någon annan som tar det?? Hur funkar det för er?? Har bara tagit i 4 dagar och första intrycket dag 1 och 2 va bra men nu mår jag skit igen hahah😩 Hur går det för alla med måendet??

• Mirrorball
    Mirrorball skrev 2025-03-03 19:38:23 följande:
    Grattis! 😍 Då är vi i lika vecka. Ska på ett uppföljnings UL om ett par dagar då det var så litet för ett par veckor sedan ☺️ Håller tummarna För att jag också får se ☺️
    Glömde återkoppla ❤️ såg ett hjärta ticka och är nu i 9+4 🥳
Svar på tråden BF Oktober 2025