• Aducia

BF Oktober 2025

Hej

Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot! 

Och grattis allihopa!

N 2019 - L 2020 - I 2023
  • Svar på tråden BF Oktober 2025
  • Annisennn
    Copywriter skrev 2025-03-03 14:57:59 följande:

Var på mitt tidiga ultraljud idag! Fick se ett litet tickande Hjärta
    Har varit väldigt nervös så skönt att det är gjort! Blev också framflyttad frpn 8+1 till 8+2-3 så BF är 9e eller 10e oktober Hjärta

Wow så litet. 😍
    Har själv aldrig gjort tidigt ul utan bara sett när det faktiskt ser ut som en bebis vid kub och rul 
  • Mirrorball
    Copywriter skrev 2025-03-03 14:57:59 följande:

Var på mitt tidiga ultraljud idag! Fick se ett litet tickande Hjärta
    Har varit väldigt nervös så skönt att det är gjort! Blev också framflyttad frpn 8+1 till 8+2-3 så BF är 9e eller 10e oktober Hjärta

Grattis! 😍 Då är vi i lika vecka. Ska på ett uppföljnings UL om ett par dagar då det var så litet för ett par veckor sedan ☺️ Håller tummarna För att jag också får se ☺️
  • Copywriter
    Mirrorball skrev 2025-03-03 19:38:23 följande:
    Grattis! 😍 Då är vi i lika vecka. Ska på ett uppföljnings UL om ett par dagar då det var så litet för ett par veckor sedan ☺️ Håller tummarna För att jag också får se ☺️
    Håller tummarna för dig! 
    Och till er andra så blev jag erbjuden ett av min fertilitesklinik då jag ägglossningstimulerats pga pcos ☺️. 
    Nu känns det på något sätt riktigt, har ibland trott att jag inbillar mig trots alla symtom! 
    Även fått xonvea för illamående som jag ska testa ikväll. Idag har min lergigan comp inte hjälpt alls 🤢
  • Mossgrön

Tidigt ultraljud idag. Fick se det lilla hjärtat och graviditeten mätte till 8+6, inte 8+3 som apparna föreslagit. ska lämna blodprov för KUB redan nästa vecka. Sån skön känsla att bekräftat att det ligger en (och bara en!) liten där inne : ) 

• Monki19

Gud vad skönt! 😍

Mossgrön skrev 2025-03-05 10:21:39 följande:

Tidigt ultraljud idag. Fick se det lilla hjärtat och graviditeten mätte till 8+6, inte 8+3 som apparna föreslagit. ska lämna blodprov för KUB redan nästa vecka. Sån skön känsla att bekräftat att det ligger en (och bara en!) liten där inne : ) 

Själv börjar jag bli nervös inför vaginalt ultraljud som är bokat om en vecka, kommer vara i vecka 6 + 5 då. Blir mer nervös eftersom jag inte har särskilt mycket symtom mer än att jag är otroligt kvällstrött och lite ont i brösten ibland. 😓

• Anonym (Äntligen planera bebis)

Idag ringde jag barnmorskemottagning för inskrivningsamtal om 2 veckor o då är jag vecka 10 9+4 den dagen ☺️
    O tiden går extrem segt tycker jag
    Ska in för tidigt ul vecka 12 sa hon o det kommer bli ungefär början av april ☺️ nu får tiden springa iväg tycker

Jag är extrem trött o vill inte alls äta vanlig mat typ, tycker allt ser äckligt ut men tvinga i mig ändå lite grann, allt som är gott nu är godis hehe 😂

• Mirrorball
    Anonym (Äntligen planera bebis) skrev 2025-03-05 16:36:16 följande:

Idag ringde jag barnmorskemottagning för inskrivningsamtal om 2 veckor o då är jag vecka 10 9+4 den dagen ☺️
    Ska in för tidigt ul vecka 12 sa hon o det kommer bli ungefär början av april ☺️ nu får tiden springa iväg tycker

Jag är extrem trött o vill inte alls äta vanlig mat typ, tycker allt ser äckligt ut men tvinga i mig ändå lite grann, allt som är gott nu är godis hehe 😂

Har också problem med maten just nu. Så var det inte alls första veckorna 😅
  • Anonym (Äntligen planera bebis)
    Mirrorball skrev 2025-03-05 19:18:43 följande:
    Har också problem med maten just nu. Så var det inte alls första veckorna 😅
    Samma här,  första veckor mådde man bra men nu är nästan ingen matlust alls 
  • Nugget
    Anonym (Äntligen planera bebis) skrev 2025-03-05 16:36:16 följande:

Håller med om maten! Inte ens godis vill jag ha! Vill bara ha frukostmat 😅
  • Björkskogen

Zombie-död idag. Sov 9 timmar men skulle kunna sova lika länge till 😅 galet trött. V5+6 idag. Illamåendet kommer och går. Behöver småäta hela tiden men inte sugen på något alls. 

Svar på tråden BF Oktober 2025