BF Oktober 2025
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hej
Jag har skapat en Facebookgrupp där vi som har BF i oktober 2025 kan gå med. Sök på den på Facebook. Och vill ni hellre följas åt här i denna tråd, shoot!
Och grattis allihopa!
Hey girls! Hur mår ni? 😊
Bättre här iaf. Värsta illamåendet verkar klinga av nu och har återfått matlusten till viss del. Hoppas det håller i sig, va ett slakt förra veckan. V10+5 idag.
Knappt 2 veckor till kub och jag väntar ihjäl mig. Dagarna går så långsamt och jag har kvar lite oro sen blödningen trots att jag känner mig jättegravid och varit på 3 ul. Det släpper lixom inte. Hoppas kub kan lugna mig.
Hey girls! Hur mår ni? 😊
Bättre här iaf. Värsta illamåendet verkar klinga av nu och har återfått matlusten till viss del. Hoppas det håller i sig, va ett slakt förra veckan. V10+5 idag.
Knappt 2 veckor till kub och jag väntar ihjäl mig. Dagarna går så långsamt och jag har kvar lite oro sen blödningen trots att jag känner mig jättegravid och varit på 3 ul. Det släpper lixom inte. Hoppas kub kan lugna mig.
Hey girls! Hur mår ni? 😊
Skönt att du mår bättre! Har också mått bättre senaste veckan, Fortfarande illamående men mer hanterbart.. Idag var dock ett litet bakslag måendemässigt men håller tummarna att det är tillfälligt😅
Har lite "ondare" i magen idag, blir nojig pga tidigare missfall, även fast jag nog knappt kände något innan det vad jag minns.. Men den lille måste ju växa så hoppas på att bara är det och inget dumt på gång🥰
Hey girls! Hur mår ni? 😊
Nu har resultatet kommit från DNA testet för att fånreda på könet🥰
Vi ska göra en lite reveal med barnen ikväll. Såååå nyfiken nu 🙏❤️
Mysigt med pojk 🤗❤️ har 2 st själv 😀
Denna gång tror jag får bli överraskning för ändå nyfiken veta vad är för kön o kan köpa rätt kläder ????🤗😀❤️
Får göra massa tester o se vad som stämmer 😊
Mysigt med pojk 🤗❤️ har 2 st själv 😀
Denna gång tror jag får bli överraskning för ändå nyfiken veta vad är för kön o kan köpa rätt kläder ????🤗😀❤️
Får göra massa tester o se vad som stämmer 😊
Åh så mysigt med en till pojke. :) Hur reagerade de andra barnen?
Jag har en stark känsla av att det blir en till pojke här också, vi får se vad Nipt säger när det svaret kommer.
Fick tillbaka svar på Nipt. Fosterprovet var normalt och det blir en pojke! Så skönt att allt var normalt. Jag hade en så stark känsla av att det är en kille, så härligt att det stämde. 😅
Fick tillbaka svar på Nipt. Fosterprovet var normalt och det blir en pojke! Så skönt att allt var normalt. Jag hade en så stark känsla av att det är en kille, så härligt att det stämde. 😅
Vad kul!
Jag har alltid tänkt att jag kommer få en tjej först, så är lixom inställd på det?? Samma med min sambo (bara för att jag fått honom att tro det hahaha)
Men nu är det såå många som sagt att vi nog kommer få en liten kille och jag har ingen mer känsla att gå på än att jag bara alltid har trott tjej😅 så det är lite kaos i huvudet! Men vi har tänkt låta det bli en överraskning så får gå och fundera tills oktober helt enkelt 👶🏼
Åh så mysigt med en till pojke. :) Hur reagerade de andra barnen?
Jag har en stark känsla av att det blir en till pojke här också, vi får se vad Nipt säger när det svaret kommer.
Jag beundrar verkligen alla som kan hålla sig med att inte ta reda på kön innan BF! Jag har verkligen inte det tålamodet. Och vi nästan halvt grälar om namn redan, det är skönt att kunna skära mer halva listan iaf.
Svea är jättefint. Det hette min farmor. :)
Jag beundrar verkligen alla som kan hålla sig med att inte ta reda på kön innan BF! Jag har verkligen inte det tålamodet. Och vi nästan halvt grälar om namn redan, det är skönt att kunna skära mer halva listan iaf.
Svea är jättefint. Det hette min farmor. :)