Vi som har eller har barn med EDS 4
Hej hej
Här har också solen varit synlig idag
Ja mycket blir det att hålla reda på med våra små. Blev rätt tydligt idag då jag skulle ringa för att få journalhandlingarna på Saga Tror ni att det går att ring till ett ställe för att få alla? Nä nä nä man måste ringa till varje avdelnings egen sekreterare för att få handlingarna Alltså för Saga blir det: Barnmottagningen, Habeliteringen, Vårdcentralen, Jourcentralen i U-a, Jourcentralen i Lysekil, Öronmottagningen, BVC, Ortopedmotagningen, Ortopedtekniska. Ja jag har säkert missat några
Varför kan de inte skriva ut allt på ett ställe??? Jamenar de ser ju alla journalhandlingarna i datorn men får inte skriva ut fler än de från just den avdelningen
Men men det är bara att ringa. Hann med några idag så tänkte jag försöka med några imorgon sen får det bli nästa v.
Annars har dagen varit sådär. Saga har klagat på ryggen å benen. Sen när jag skulle ta på henne skorna så höll jag i knät på henne å tryckte underifrån för att trycka på skon (satt framför) å då kände jag hur knät liksom bara kled å små hoppade både framåt, bakåt och åt sidorna Det känndes inte som om det fanns något stopp åt något håll. Men Saga reagerade inte. Fy det var jätte läskigt.
Själv har jag ont i ryggen, höfterna å huvudet men men det är som det är.
Ha det bra Kram Rosita