Vi som har eller har barn med EDS 4
Jo självklart måste vi få till en träff med barnen också. Skulle vara jätte roligt å intressant att se era små också.
Vi har ju pratat på lek å buslandet. vi får bara ta å fixa ett datum som stämmer för alla
Idag skulle Tobbe först vara ledig då han inte fått några tider. Så vi ringde dagis å sa att Saga blev hemma mm. Å vad händer sen jo de ringer in honom givetvis så det var bara att ringa dagis igen å ändra en gång till.
Sen så nu när jag kom å hämtade Saga så undrade de om Tobbe inte har jobbå påpekade att det bara är 15h om någon är arbetslös mm Jo visst det vet väll jag också att det är. Men som det är nu så jobbar Tobbe oftast 75-100% men han går ju på tim så det finns ju givetvis tillfällen då det blir mindre körningar. Men sen jobbar han ju natt ibland å ibland även helger hur räknas det då? Nä jag tycker att det var onödigt att dra upp det nu bara för att han tänkt vara hemma med henne en dag.
Oj så svammligt nä jag tror jag ska ta å sätta mig en stund å kanske få i mig lite mat.
Ha det bra kram Rosita