• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • xxmeyaxx
    Shoegirl skrev 2009-03-08 15:38:13 följande:
    Varför frågar folk om frågan är allvarlig?Såklart den är allvarlig! Läser inte folk tråden?
    Den är lika allvarlig som himlen är blå.. {#lang_emotions_innocent}
    « Feel the magic of Meya »
  • siamusen

Fattar inte att folk kommer in och slänger massa åsikter omkring sig och låtsas att de tror på det när FAKTA faktiskt visar på något annat.

Jag menar socialstyrelsen ÄR ju faktiskt socialstyrelsen och det är ju inte vem som helst liksom som sitter där med våra skattepengar och forskar i spisfärger och homosexualitet.

Att misstro dem är ju som att misstro typ regeringen eller ty Clinton eller vad presidenten nu heter.

Och sen ANTAR de att vi tycker homosexualitet är nagot negativt och det behöver det ju inte alls vara. De är bara inte lika duktiga som vi pa en del saker, men å andra sidan så är de ju duktigare på sånt som vi inte är så duktiga på.

Och så har de färggladare kläder och det behövs i gråa trista vinter Sverige. Alla homos är ju liksom det som är bâst med vinter Sverige.

På sommaren är det bâsta speedos.

• xxmeyaxx

Instämmer helt med siamusen.

• siamusen
    xxmeyaxx skrev 2009-03-08 16:08:32 följande:
    Instämmer helt med siamusen.
    Tycker jag du gör rätt i. Jag är oerhört begåvad.
  • Senap
    siamusen skrev 2009-03-08 16:13:33 följande:
    *tittar beundrande på smarta musen*
    My sugar is raw
  • xxmeyaxx
    siamusen skrev 2009-03-08 16:13:33 följande:
    ohh, vise siamus *bugar*
  • Ekorrfamiljen

Nyss hemkommen från Fjollträsk, där ska La Vendel bo när han blir stjärna!! Vad hände i tråden? Vilka oupplysta nykomlingar! Herregud säger jag bara, vi borde kontakta Socialstyrelsen och be dem offentliggöra sin rapport på en helsida i DN så att folk kan läsa och ta till sig budskapet. Hmmm, ett par timmar reklam i de kommersiella tevekanalerna kan ju inte skada heller..

*bugar inför musens vishet jag med*

The confused squirrel strikes again...
  • Vipera

Bugar för musen!

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • xxmeyaxx
    Ekorrfamiljen skrev 2009-03-08 16:58:56 följande:
    Nyss hemkommen från Fjollträsk, där ska La Vendel bo när han blir stjärna!! Vad hände i tråden? Vilka oupplysta nykomlingar! Herregud säger jag bara, vi borde kontakta Socialstyrelsen och be dem offentliggöra sin rapport på en helsida i DN så att folk kan läsa och ta till sig budskapet. Hmmm, ett par timmar reklam i de kommersiella tevekanalerna kan ju inte skada heller..*bugar inför musens vishet jag med*
    människor ska ju ta till sig av reklam, så det kan vara en bra idé
  • Ekorrfamiljen

*räknar på vad reklamplats i kanal5 kan tänkas kosta under en månads tid*

The confused squirrel strikes again...
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?