Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

xxmeyaxx skrev 2008-12-22 16:20:05 följande:

spisen har kommit. ska slå in i presentpapper ikväll
    Rosa eller?
  • siamusen

xxmeyaxx skrev 2008-12-22 16:24:26 följande:

nej. blått. då kanske han blir bi.. fler valmöjligheter i sängen. fast det är tomtar med
    Stackars tomtar
  • siamusen

ilbiz skrev 2008-12-23 23:38:19 följande:

alltså jag vill inte vara elak men tyvärr måste jag bara få säga att det här ämnet är bara för tragiskt. Självklart blir han inte bög om han får en leksaksspis, om något så kanske han blir en mer jämställd man när han är vuxen. Jag tycker att folk (dvs du ts) borde ha förmåga att lista ut det. (obs, har endast läst trådstarten)
    och om du lâst traden sa skulle du se att han visst kommer bli bög.
    *

Vi är manga med den erfarenheten.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-23 23:47:27 följande:

Hur vet du det? Va? Va?Jag vill ha länkar till forskningsartiklar.
    Jag länkade faktiskt till Socialstyrelsen studie i ämnet som visade att de visst var överrepresenterade inom homosexualiteten.
  • siamusen

Shoegirl skrev 2008-12-23 23:53:11 följande:

Spisarna? Eller killar? Min man har fixat all julmat. Kommer han lämna mig för en kille nu i mellandagarna?
    Pojkarna.
  • siamusen

xxmeyaxx skrev 2008-12-25 14:43:43 följande:

Julen kom. Min son öppnade sitt paket. Han valde det först av alla (undrar om det fanns någon gaysiren som liksom tjöt). Han blev helt lyrisk och vägrade släppa delarna när hans pappa skulle bygga ihop spisen. Han ropade nöjt och började skruva på knapparna. Sedan tog han tag i nästa paket, kastrullerna! Han börjde genast att laga mat på spisen.. och höll på med ugnen. Sedan var intresset för resten av julklapparna väldigt lågt.

Sänder dig alla styrkekramar som bara finns. Kommer du behöva
  • siamusen

Free Spirit skrev 2008-12-26 13:19:41 följande:

Noen som kan forklare meg hva spis er?
    A stove pa engelska.
  • siamusen

LindaAC skrev 2008-12-26 14:36:57 följande:

Herregud! Man blir ju mörkrädd...
    Ja, hur kan man vara så taskig mot barnet. Lixom.
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-26 14:42:01 följande:

ja!Att utsätta sina barn för att bli bögar redan i den här åldern... det är verkligen fruktansvärt!
    Håller verkligen med. Snacka om att bli mobbad redan pa dagis när man dyker upp och är helt flaming och säkert i klänning ocksa och pipig röst
  • siamusen

vintjej skrev 2008-12-26 14:45:20 följande:

Bebbe2006 skrev 2008-12-26 14:42:44 följande:
    Ursäkta mig, såom man ger en spis till en 1-årig tjej så blir hon kedjad vid spisen av sin man i framtiden? Och DET är ok?
    Nja, omman har tur sa blir det ju sa men det är ju troligare att han blir bög och har en annan bög fastkedjad vid spisen.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?