Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

E81 skrev 2008-12-27 00:37:25 följande:

Du KAN inte värja dig! Nu är det dags för mig att sova också! Tack för många goda skratt!
    natti..sov gott och hâlsa L'Antoinne
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-27 00:39:37 följande:

jag är i farozonen redan eftersom mina barns mormors fru säkert komemr smitta av sig på dom!!! 
    Och jag undrar om inte 2 av mina söner ligger i riskzonen för de har franska namn. Franska killar âr vâl lite fjolliga?
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:43:06 följande:
    Nej, men kanske kock!
    Kockar är ju homosexuella.
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:50:16 följande:
    Ja bara bögjävlar kan laga mat, och vi kvinnor såklart!
    Exakt!
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-27 00:44:11 följande:

ja, lite faktiskt....Men de kan vara karlakarlar med.... fast romantiska sådana... då FÅR man vara fjolla även om man är hetero lär dom för guds skull att prata språket flytande så blir de raggarkungar (iofs kanske det gäller oavsett sexuell läggniong.) DAMN!Alla mina argument är dömda!
    Ja, franska lär de prata vare sig jag vill eller ej. Fjollfjollfjoll...Le Fjoll kanske?
  • siamusen
    Greger skrev 2008-12-27 00:55:17 följande:
    Börjar han släpa hem BARA killkompisar så borde du sätta stopp för detta snarast, det är ett dåligt beteende som är svårt att av-vänja om det gått tillräckligt långt. Kämpa på så får du förhoppningsvis en svärdotter oc inte en svärSON i framtiden.
    Ja, det ligger nagot i det du sâger. Men jag fostrar dem väldigt maskulint. De far bara bilar, svârd, pruttkuddar och liknande killsaker att leka med.
  • siamusen

Mina3godingar skrev 2008-12-27 14:21:00 följande:

Oj, sorry! Missat att läsa det....Antar att det redan är kört för min son att bli man nu då eftersom han gärna klär sig i rosa kläder och lagar mat.
    Alltså, bara för att man är fikus så betyder ju inte det att allt är kört. Han kan ju kanske bli duktig på något annat, typ at rita eller så.
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 01:38:05 följande:

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:35:28 följande:
    *asgarvar*Seriöst, TS, är du allvarlig? Eller har du aldrig hört talas om Jamie Oliver eller "den elake kocken" (vars namn jag nu inte minns)? De är manliga män som står vid spisen dag ut och dag in. OM din son blir bög så har det inget och nada att göra med om ni köper en spis till honom. Han "blir" nämligen inte bög, utan det finns redan i honom i så fall.Sådan noja som ni visar leder i värsta fall till att ni fostrar en bögknackare och i bästa fall en nervös misogynist.Köp vad leksaker han gillar, och skit i att noja. Han kan råka ut för värre saker än att bli homosexuell.
    Jamie Oliver med sina fjoll-lockar och Gordon Ramsey med sin vaxade bringa är ju homo om nagon.

Och det âr klart att leksakerna påverkar sexualiteten. Finns ju rapporter om det och kolla bara pa Gardell..han hade nog leksaker som liten.
  • siamusen

AnnchristineJohanson skrev 2008-12-28 11:39:41 följande:

siamusen....ja då är jag lesbisk för att jag lekte med killgrejer då jag var liten då el? och jag är tillsammans med karl och har barn...hmm skitsnack..Och ingen jag känner har då blivit nå bög pga nå jävla leksaker..Skärpning, helt och hållet inbilning..Kanske önsketänkande ist ...
    Nej inte önsketänkande. Varför skulle man sitta och tänka pa sant när man önskar sig en brödmaskin till jul?

Att man är gift och har barn betyder ju inte att man inte âr homosexuell. Ater igen, titta Gardell, han är både gift och har barn
  • siamusen

Dorian Ertymexx skrev 2008-12-28 11:59:20 följande:

siamusen skrev 2008-12-28 02:06:44 följande:
    Fan... Sant... Undrar om det finns en erotisk youtubeklipp med Ramsey och Oliver och matgaysex tro... ;D
    Säkert pannacotta-sex.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?