• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • siamusen

Censur skrev 2008-12-26 19:54:05 följande:

men det innebär ju att det handlar om barn i sandlådeålder!?
    Njae, egentligen handlar det vâl om dagis-fjollor eller sandlåde-fikusar?
  • Miltons Mamma

Jag har bara läst till första inlägg TS och jag ville bara säga att min son nu på sin 2 ås dag kommer få en spis och tillbehör..en röd dessutom
    Förkläde har han sedan han var 1½ då han älskar att hjälpa mig i köket..
    Vill även tillägga att han älskar bilar !!! köp en spis om han vill ha en

• Majuni

siamusen skrev 2008-12-26 19:52:27 följande:

Majuni skrev 2008-12-26 19:50:12 följande:
    Jo, men det är ju det som är grejen. Läser ingen tråden alls?
    vem orkar läsa över 800 svar? inte jag iallafall, inte när jag kände att jag gick igång på TS tro om att nån kan bli bög av en leksaksspis och inte fattade jag att det var i snadlådan heller
  • Censur
    siamusen skrev 2008-12-26 19:56:06 följande:
    Censur skrev 2008-12-26 19:54:05 följande: Njae, egentligen handlar det vâl om dagis-fjollor eller sandlåde-fikusar?
    inte helt sannolikt!
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • emtono

Han kommer bli extremt gay, och min son också!
    Han fick en spis igår som han älskar att leka med.
    Men det blir perfekt då kan våra söner gifta sig med varandra, vad sägs som ett arrangerat äktenskap? ;)

• Gremlin666

emtono skrev 2008-12-26 19:59:36 följande:

Han kommer bli extremt gay, och min son också!Han fick en spis igår som han älskar att leka med. Men det blir perfekt då kan våra söner gifta sig med varandra, vad sägs som ett arrangerat äktenskap? ;)
    *ropar hejarramsor och vinkar med bögbanderoller*

SHOOT!!!
  • Olleiskogen

Om ett barn blir homosexuell eller inte ligger inte i uppfostran utan i kroppen! Det e ju bara bra att barn får vara med och hjälpa till hemma och på allt, att se att pappa oxå kan laga mat och damsuga och att mamma kan sruva, spika och byta däck på bilen och att dom själva får vara med. Man gör bara sinna barn en tjänst för då kan dom ju mycket varierande saker när dom flyttar hemmifrån. Om nu eran pojk tycker om att stå vid spisen på dagais så lovar jag att han kommer att tycka om det hemma oxå.

Om ens pojk blir homosexuella uatav att ha en leksaks spis, dockor, barnvagn, rosa kläder m.m. så e min son redan bög även om han öven älskar att leka med sina bilar och värktyg men för mig spelar det ingen roll jag älskar han lika mycket för det!!!!

• kaplin

AHA missade att det va sandlådan som så många andra HA HA HA,,tänk va man kan ilska till sig ,,,skönt att det inte VA på allvar

• Senap
    siamusen skrev 2008-12-26 19:28:46 följande:
    Shoegirl skrev 2008-12-26 18:09:40 följande: Ja, inboxa pa du. Jag svarar pa allt. Jag är lite som google faktiskt. Vita spisar är lite farliga. Ofta klistrar ju barnet dit massa klistermärken. Du kan få ledtrådar om ditt barns eventuella homosexualitet genom att titta pa klistermärkenas karaktâr. Glittrig och rosa, Hello Kitty och liknande âr ju ganska uppenbart. Bilar och andra karlakarls märken kan tyda pa heterosexualitet, men det kan lika gärna betyda att han själv gillar rediga karlar, likt MP's lumberjacks. Är det ulliga gulliga små djur så kan du räkna med att sonen blir ett töntigt mähä...
    Ah, då är det lugnt. Köpte Hello Kitty-kritor och klistermärken till honom senast jag var i Tokyso.
    My sugar is raw
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?