• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • zazla

Ja förmodligen så kommer han att bli bög då. Du minskar dock risken om du köper en blå spis! Gärna med lite monster och tuffa brandmän på.

• Senap
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 10:54:25 följande:
    har du varit där och kollat eller?
    japp
    My sugar is raw
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:02:23 följande:
    Ja, för det enda stora grabben pratar om är MIA. Där är ingen mina på dagis utan det är LIAM!  Vill inte veta vad dem leker.  Tänk om dem leker mamma pappa barn och min son är mamma!! *snyft*
    Shit!! Det var jäkligt illa..
    Och de leker kanske inte ens mamma pappa barn.. utan pappa pappa barn!
    Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
  • xxmeyaxx
    Jazza skrev 2008-12-10 11:01:51 följande:
    Puma86 skrev 2008-12-10 10:58:51 följande: Tycker inte att du tar TS oro riktigt på allvar....
    Ne Jag är ju orolig ju.
  • xxmeyaxx
    almn skrev 2008-12-10 11:02:52 följande:
    Jobbigt ju!
    skitjobbigt.
  • miaelund

OJ OJ OJ va elak du är som tänker "böga" till honom redan som barn, räcker det inte att dagis fördärvar de små genom att låta pojkarna leka vid spisen?! Förvånad 

Flört

Maria, förlovad m Niklas, mamma t Saga f. 6/9-07, matte t Lisa o Greta.
  • Meria

Nej men det är väl klart att han blir gay av sånt? Själv upprörde jag en massa släkt när Loke på senaste släktkalaset hade ROSA strumpor på sig. Vet inte riktigt vad jag tänkte, för i mitt huvud var det strumpor som strumpor, men innebörden går visst djupare än så.

♥ Loke -06 & Lillebror v.40 ♥
  • almn
    xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:03:45 följande:
    Shit!! Det var jäkligt illa.. Och de leker kanske inte ens mamma pappa barn.. utan pappa pappa barn!
    Det vore ju hemskt!!
    Livet är en möjlighet, inte en plikt. almn.bloggspace.se
  • Jazza

xxmeyaxx skrev 2008-12-10 11:02:50 följande:

Kanske han bara blir bi då?
    Då blir det jobbigt för er under jul osv.... Då vill han ju bara fira när julen är förbi
  • xxmeyaxx
    zazla skrev 2008-12-10 11:03:12 följande:
    Ja förmodligen så kommer han att bli bög då. Du minskar dock risken om du köper en blå spis! Gärna med lite monster och tuffa brandmän på.
    Du tror inte att han kan bli bisexuell då? Jag menar, en spis är ju ändå en spis.. oavsett färg
    .
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?