• xxmeyaxx

Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?

Sitter och letar lite på olika leksakssidor efter julklappar till min son, som är 1 år.. Han är ju väldigt förtjust i leksaksspisen som finns på dagis och därför har jag och Kenneth pratat lite smått om vi kanske ska köpa en sådan till honom i julklapp.

Och då börjar folk vråla: 
    "Neeeej! Du kan inte köpa en spiiiis till din son! Då blir han ju bög!"
    eller..
    "En spis? Är inte det lite väl tjejigt? Köp honom en blå bil istället.."
    eller så..
    "Ja, men om du nu måste köpa en spis till pojken, köp en svart. Inte en röd! Och köp lite manliga tillbehör med.. Inga förkläden eller sådant.."

Då blir jag ju orolig. Ska jag köpa något sådant här.. eller kommer jag riskera att min son blir bög då. Vet inte om jag skulle klara av en sådan sak. Gråter

Min extra hjärna försvann. Den rann ut med bröstmjölken. Tuttarna är tomma nu. Damn!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-08 21:26

Ny tråd, då den här snart går ur..
    www.familjeliv.se/Forum-5-154/m42155444.html
  • Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?
  • Censur
    izzie78 skrev 2008-12-27 00:09:48 följande:
    Herregud... Ni är ju totalt körda.. Haha =)Och troligtvis är det NI som är homo.. Skäms inte! Stå på er! Omg....
    Det var det värsta!!!!
    förtal!!!
    How about a nice cup of shut the fuck up!?
  • siamusen

vickitoria skrev 2008-12-27 00:08:26 följande:

siamusen skrev 2008-12-27 00:05:13 följande:
    Nu är du bara trist. Finns ingen anledning att sitta och göra narr av folk. Du förstod mycket väl vad jag menade.
    jag gjorde inte narr av dig Sorry om du tog det sa.
  • mrs maniac

om han växer upp och blir bög så träffar han säkert en designer eller en kändisfrisör och då kan du ju känna dig lycklig över att dels få schysst käk på middag med sonen + man, dels snygga kläder eller nyaste frisyren. han blir säkert rik oxå.

kör på och ge honom spisen, gärna med ett volangprytt förkläde till =)

• siamusen

izzie78 skrev 2008-12-27 00:09:48 följande:

Herregud... Ni är ju totalt körda.. Haha =)Och troligtvis är det NI som är homo.. Skäms inte! Stå på er! Omg....
    Nej, jag är inte homo alls. Varför skulle jag vara det? Lekte inte ens med bilar som liten.
  • Ekorrfamiljen
    Svar på #893
    Här har vi en som verkligen fattat galoppen!!

izzie78: Jag är nog inte lika homo som jag önskar att min son ska bli, men jag är ganska manlig av mig för att vara straight flata.
    The confused squirrel strikes again...
  • Censur
    mrs maniac skrev 2008-12-27 00:10:46 följande:
    om han växer upp och blir bög så träffar han säkert en designer eller en kändisfrisör och då kan du ju känna dig lycklig över att dels få schysst käk på middag med sonen + man, dels snygga kläder eller nyaste frisyren. han blir säkert rik oxå.kör på och ge honom spisen, gärna med ett volangprytt förkläde till =)
    min mamma gav brorsan en docka när han var liten... Jag tror att hon önskade att han skulle bli en fjolla... dockan hade till och med snopp!!!

han förnekade det när han blev lite äldre. Skulle inte förvåna mig om han är smygbög.
  • izzie78

Jaja, whatever... palla offra sin tid för er som inte verkar ha ngt vettigare för er.. Go natt på er, homofober...

• Censur
    Ekorrfamiljen skrev 2008-12-27 00:12:25 följande:
    Svar på #893Här har vi en som verkligen fattat galoppen!! izzie78: Jag är nog inte lika homo som jag önskar att min son ska bli, men jag är ganska manlig av mig för att vara straight flata.
    hört talas om Butch dykes? Manliga flator?
  • Censur
    izzie78 skrev 2008-12-27 00:13:38 följande:
    Jaja, whatever... palla offra sin tid för er som inte verkar ha ngt vettigare för er.. Go natt på er, homofober...
    tänk om, tänk rätt!
  • siamusen

izzie78 skrev 2008-12-27 00:13:38 följande:

Foba hit och foba dit...fattar inte varför allt ska vara sa snuskigt nu för tiden. Pa min tid vagade vi inte ens nâmna att vi fobade.
Svar på tråden Kan min son bli bög om vi köper en spis till honom i julklapp?