• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Tant Raffa

Soleil, det ÄR mysigt, bara man tänker sig förbi de hiskeligt rosa väggarna i vardagsrummet och de gulnande taken. Den äldre farbrorn som bott där sedan femtitalet rökte bokstavligen ihjäl sig.

Det ligger i ett bra område, lugnt men ändå nära stan. Min man jobbar tre minuter därifrån och jag kommer lätt ut på vägen ner till tågstationen, så jag får antagligen kortare resväg efter nyår.

Nä, nu återvänder vi till dig, hur MÅR du? Är du hemma hos dig nu - och är din man lika elak mot dig som din mamma?

• Junija

Tant Raffa: Tyckte huset såg helt underbart ut!! *avis som 17*

Soleil: Pengarna har kommit på en utbetalningsblanket vilket innebär att jag måste hämta dem på ett kassakontor. De brukar ta ut en avgift då, tyvärr (en hutlös sådan var det senast jag gick dit, hundra år sen, för jag blev skitsur)

• Lalune2

Perfekt med kortare resväg, TR!

Japp, jag är hemma nu och sitter med käkarna till taket var och varannan minut. Borde gå och lägga mig men väntar på IDOL slutet som kommer strax. Maken har varit lite snällare men garvar lite rått ibland, den uslingen!

• Tant Raffa

Tack söta Junija, blev jätteglad över dina ord!

Och till er alla: jag har gevalia hemma, bara ni tar er söderöver så...

• Lalune2

Junija, ajdå, det är jobbigt. Men du, den summan kan jag betala och så drar du bara av det från totalsumman. Funkar det för dig att hämta ut den eller? De var stenhårda på SJ och sa att det här var enda sättet.

• Tant Raffa

Jamen, det tycker jag att ni ska göra, och sen fortsätter vi ju upp till Hästveda! ju

• Junija

Soleil: Jag fixar det så fort jag kan

TR: Precis, akta dig, vi kanske står där en dag med kaffekoppen och sovsäcken i högsta hugg

• Tant Raffa

Junija och Soleil, det där tar jag som ett löfte! *garvar*

• Junija

Nu går Junija och lägger sig

Sov sött alla underbara läjdis

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D