Godkväll!
Kul att se dig Tant Raffa! Jag tänkte förresten prata med dig om en grej, jag skriver ett privat meddelande till dig.
Usch vad jobbigt ni verkar ha det med barnen, Junija och Björkeli! Sånt tär verkligen på en. Styrkekram till er båda!!
Själv är jag aptrött idag, vi hade personalfest igår på jobbet men rent privat, alltså inte organiserat av jobbet (om ni fattar hur jag menar, lite luddigt skrivet av mig).
Så vi drack mousserande, drinkar, vin, åt god mat från catering och dansade och sjöng karaoke hela kvällen tills kl var halv ett ungefär och då kände vi oss supernöjda hela bunten. Vi hade eg tänkt gå ut men hade så trevligt på kontoret att vi struntade i det.
Det var verkligen en superkul kväll där alla hade gjort sig till lite extra med glitter och glamour.
Jag gjorde dock misstaget att inte dricka vatten under kvällen utan bara öste i mig drinkar (brukar alltid dricka vatten och veta min gräns) till ca 23.00, då slog det till i skallen på mig och rummet snurrade rejält. Sen sov jag hos min mamma eftersom hon bor inne i stan och rummet snurrade som 18 pariserhjul på fast forward. Och illamåendet bara sköljde över mig. Sååååå pinsamt, kände mig som 14 år igen och man hade druckit för mycket. Och mamma som frågade utanför dörren om jag behövde hjälp.
Huuuuur patetisk får man bli!? Jag har inte varit så packad på 20 år tror jag, brukar liksom alltid veta min gräns och inte bli för full utan sådär perfekt full. Brukade alltid hjälpa mina vänner när vi var yngre och de blev för fulla. Jag skäms verkligen för det här, snart 36 år och gör en sån här grej!
Kom hasande till jobbet vid 9.30 och hasade hem igen vid tvåtiden (iofs var det fler som gick hem då), och _inte_ mycket blev gjort under tiden som jag var där! Nä usch vad hemskt, aldrig mer!!!
Gamla människan!!!! :-O