• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Madge

Petunia: Har alla era löv fallit av träden ? Här faller löven för fullt, men det finns en hel del kvar på träden och en del gröna också.

Har jobbat idag och en boende satt mesta delen av tiden och tittade ut genom fönstret och pratade: "Nu faller ett löv", Titta på löven som faller", "Oj, vad mycket löv det faller", inte ett dugg tjatigt att höra på efter ett tag . Men det är kul att höra glädjen .

Jag har gått igenom min garderob och jag säger jag bara suckar, de flesta kläderna är för stora, jag ser för hemsk ut i mina vinterjackor, jag har 3 par skor som jag kan använda nu när det har blivit kyligare och alla av modell gymnastiksko. Jag har ingen höstjacka, utan har fått ta fram en urgammal duffel (från -60talet) som jag tänkt slänga, men det har inte blivit av *suck*. Så jag MÅSTE köpa kläder och skor, men pengarna finns det många hål att stoppa i . Ja,ja, det löser väl, det brukar ju göra det...

• Madge

För att inte tala om min kära sambo som har en tendens att "glömma" bort mig när han är borta .

Låter som ni andra haft en bra dag iaf! Idag är det SPA också

• fru bengtsson

Madge: Angenämt problem du har!
    Jag behöver också nya kläder, men inte för att mina är för stora utan snarare tvärtom... Jag kämpar på mot kilon och dallrigt hull istället, för jag vill inte köpa större kläder utan få min gamla kropp tillbaka!
    Hur mycket har du gått ner egentligen? En hel del om jag har fattat det rätt....

Nu måste jag gå igen, var bara här en snabbis i reklampausen - vi ser Sagan om ringen.

På återseende!

• Madge

Typ 8-9 kg, men i samma veva har jag bytt klädstil, innan brydde jag mig inte så mycket. De satt lite löst och sådär. Nu sitter de åt lite mera typ. Det gör ju saken till.

• Björkeli

Gokvällen!

Någon som vet om Cotton är bortrest? Har jag missat den infon?
    Hon har inte varit inloggad sedan 4okt...

Hon var ju iväg på intervju i Skåne... men sen vart hon ju hemma igen...

Cotton, vart är du?

• fru bengtsson

Har också undrat över Cotton.... Har varit inne hos henne ett par gånger och efterlyst henne, men utan resultat.

• Madge

Undrar också vart cotton är... Undrar om hennes kille (vad han nu hette) varit inloggad något...

• Björkeli

Madge: Smart... hmm, Sinsano eller hur var det?

• Madge

Hepp, nu går Madge och lägger sig! Ska ju upp imorgon också .

Sov gott vänner

• Madge

sansiro...

Men han har inte varit inloggad sen 1 oktober.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D