• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

Gislöv: dinseyland där e som en saga! ha det så himla underbart!

• Gisse the one and only

Yohanna

Ja jag har hört det, men ändå fattar man väl inte förrän man är där, eller?

Har fått en släng av influensa och imorgon flyger vi Ska fan ta mig med i alla fall!!

• yohanna

Gislöv: nej, man fattar faktiskt inte förrän man e där riktigt. det är väldigt rent. det var det första jag tänkte på. det e nästan kliniskt rent och det ser evrkligen ut somi katalogerna.. jag har varit där två gånger, en när jag var 13 och en när jag var 16. hade minst lika roligt båda gångerna.

• Madge

Gislöv: Härligt hotell

Piaf: Vi sover nog inte alls nära varandra, ibland blir det så. Det räcker liksom på något vis att sträcka ut handen och då vet man att han finns där .

Åhh, vad jag kommer sakna er nästa vecka... Kommer nog inte gå in här alls. Vill slippa onödiga frågor eftersom jag är hos mina föräldrar .

• yohanna

Det känns som det kommer vara lite framtida frånvaro i tråden. först gislöv, sedan magde och sen jag.

• Madge

Då blir det inte så mycket att läsa ikapp .

• yohanna

Magde: Det har du rätt i. fast för min del är ju alla här utom jag när jag e borta. och jag e ju borta länge med.

• Madge

Hej då, tjejer! Ha en bra vecka så hörs vi sen! Vill ni ha tag på mig så vet ni vart min sambo är . Kram >---- ----

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D