• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Madge

Får se om jag har råd att träffa er. Visserligen inte så långt bort, men det blir nog tuffa månader... *suck*

• cotton

Vad tråkigt med huset Gislöv!!! Hus säljer ju som smör i solsken just nu! Vi var med om något liknande med en lägenhet vi ville ha i Göteborg. Fruktansvärt irriterande!

Det var lång tid för att laga en klocka Madge! När jag och Johan skulle gravera in våra ringar på Guldfynd i förra året, tog det 5 veckor på grund av flertalet felaktigheter! KLAGA! Det lönar sig! Vi fick kompensation och en ursäkt från södra Sveriges distriktschef för koncernen! *nöjd* Man ska inte bråka med mig när jag blir irriterad!

Go kväll på er alla!

Kramar på mina goa glassar!

• cotton

Just det Yohanna - KLAGA och FRÄS du med! Det känns så oerhört skönt efteråt!

Och dra henne i näsan från mig (nu när båda öron är upptagna)

• Madge

Hade det varit en dyrare klocka hade jag definivt ställt till mera tjafs. Men nu kostade klockan 249 kr eller så.
    Jag brukar gå tillbaka med saker som går sönder, oavsett pris. Försöker spara kvitto, men det behövs inte alltid. Köpte en ryggsäck för 139 kr. Några veckor senare går ett plastspänne sönder. Butiken byter plastspännet utan problem. Köpte en jacka som jag inte använde så mycket, efter några månader har de flesta kardeborrebanden släppt från jackan. Inga problem, de byter ut alla kardborrebanden. Likadant när dragkedjan går sönder på en annan jacka. Inga problem!
    Man måste ju gå tillbaka och klaga känns det som, annars kommer de väl aldrig att bättra sig.

• yohanna
    bagnbang! idag har jag köpt blingbling.
    dragandet hjälpte otroligt bra i must say.
    Gislöv: tråkigt att höra om huset.. men du, disneyland i paris är underbart. har du varit där innan?
  • Björkeli

Hej Damer!!

Ta en titt i träff-tråden alla!!
    Ni är bjudna på party hem till mig den 3 dec!

Orkar inte rangla runt i alla Gästböcker just nu!!

>--- ---

• Gisse the one and only

Vi ses efter helgen, Yohanna, nej jag har inte varit där tidigare så det ska bli såå himla kul. Har länkat hotellet, fonns längre bak i tråden. Kram ALLA

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D