• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna

Gislöv: skönt, jag e jääättenervös. haha.

• Gisse the one and only

Yohanna

Men du ska väl träffa din stora kärlek?? Jag har min med mig, säkert det som gör skillnad

• yohanna

Gislöv: min stora kärlek? nja, jag vet inte det ja. helt ärligt är jag superarg på henne just nu och för en gång skull utan att överreagera.

• Gisse the one and only

Yohanna

Ok, men då får du ta henne i örat och hälsa från Gisse att hon ska se till ch va snäll mot "min" Yohanna, annars.............

• yohanna

Gislöv: det ska jag. ska ta henne hårt i andra örat från mig själv med. haha.

• Gisse the one and only

Precis när mannen skulle ta fram huset på nätet och ringa banken.......så har de sålt huset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• fru bengtsson

Gislöv: Tråkigt att de hunnit sälja... Men du, då håller jag tummarna för att ni hittar ett _ännu_ bättre hus!

Yohanna: Då luggar jag henne lite! Jag har ju sagt att ni ska vara snälla med varandra...

Resfeber? Ni skulle ha sett mig på väg till Calcioland!

• Madge

Fattar det inte, hur kan det ta två veckor att laga en klocka . Klockan jag köpte i maj, har gått sönder , eller det är väl armbandet som gått sönder. Det är en såndär modern klocka med brett armband och klockan sitter ovanpå lädret liksom. Det som håller fast klockan har släppt, det var sytt och limmat... Det går på försäkringen som tur är, men ändå. Butiken kunde inte ens ringa när det var färdigt utan det måste jag kolla....

• Piaf

fruB:
    Du var inte ensam om att vara skakig då

Men, jag tror inte att det kommer vara samma sak nästa gång Det känns inte så i alla fall, nu åker man ju till kompisar

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D