• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • yohanna
    men skärpning tjejer! ni måste upptäcka världens mesta underbara man!
    fb: lyssna mer. idag ska jag till göteborg med min syrra och shoppa! angående pappren, jag köpte en mapp med massa fack och det funkar super. räkningar i en, osv. det finns olika färgflikar så när jag får posten åker tuschpennorna fram och jag gör en liten färgmarkering på kuvertet, lätt rensat sen.
  • Piaf

Fru B:
    Hej, jo jag är på bättringsväg med stora steg, tackar som frågar
    Själv?

Det som upplevs lite trist här hemma nu är att jag inte kan hitta alvedonen, men det går endå, och bara det säger inte litet om hur mycket bättre jag mår idag!

Har ni också de där hööööögarna? Vad kul att höra att man inte är ensam om dem Det värsta är när jag hittar en gammal räkning i högen vilket har hänt ett par ggr .

• Piaf

Yohanna:
    Jag har en kärlek för mr W. Har skivorna med honom ute i stugan nu men där spelas de för fullt. Sätter på högsta volym när jag kör disken och dansar i takt med poleringen av glasen. Och sjunger med bäst jag kan. Han har ju otroligt bra "sjunga med låtar".

• yohanna

Piaf: jag visste väll att jag kunde lita på dej!

• Gisse the one and only

Piaf

Jag lovar att skänka dom en tanke, vi ska till Eiffeltornet på Söndag.

Fru b

På Lördag lyfter planet till Paris! Och håll den ena tummer svinhårt, detta hus vill jag ha!!!

Piaf du får komma upp till The Stug om krama om den lite ibland.

• fru bengtsson

Yohanna: Lyssnar just nu! Bra tips om papperen - tack!

Piaf: Tråkigt med din systers dotter. Jag sänder dem en tanke ända här uppifrån och hoppas att den når fram.

• fru bengtsson

Gislöv: Men du, på lördag är jag gräsänka! Du kanske vill ha med någon som kan passa barnen och springa små ärenden?

• Gisse the one and only

fru b

Givetvis!!! Klart du ska med

Ska bli så skönt och det ska vara en otrolig upplevelse, säger alla som varit där

Neo längtar till flygplanet som han ska köra med ratten

• Piaf

fru B:
    Gör det!!
    Ja det är helt fruktansvärt . Det är så mycket med det här ödet för denna stackars flicka så jag har ens inte orkat nämna det. Ingen lek att behandlas för detta inte.... Men hon är stark och vid gott mod en så länge

Inte lätt för föräldrarna heller

Min brorsdotter gick ju bort för två år sedan (16 år).
    Och nu detta... vad är det som händer?

• Gisse the one and only

Piaf

Fy så sorgligt!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D