• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Gisse the one and only

Tjoho!!! Ska på visning på tisdag, ett annat hus, helt underbart hus!!!!!!

Håll nu i tummarna IGEN

• cotton

Nu har jag lagt in bilder på min bröllopsklänning i bildgalleriet!

Trevlig helg alla tjejer!

• Björkeli

Hej!

Har eran besökstatistik växt nåt enormt? Min står helt plötsligt på 11370!!

• cotton

Min har växt till det dubbla! Undrar hur det gick till! Har jag blivit så mycket mer populär och intressant under dagen?

• Björkeli

Cotton: Kan det vara så att när Patrik uppdaterat våra krypin dessa dagarna, har han lagt till att när man går från gb till gb, att det reggas som besök... Annars fattar jag inte hur 5000 velat besöka mig under en dag!

Springer o kollar.....

• cotton

Ja, det måste vara en sådan sak! För jag fattar inte heller hur 3000 personer skulle hinna att besöka mig i eftermiddag!

• fru bengtsson

Det verkar som att många fått antalet besökare fördubblat!

Cotton: Säger bara Wow!!!

• Björkeli

Hej igen!

Intressant tema på Idol idag! Känns dock som om jag kommer sitta besviken efteråt ändå...Disco är bara såååå bra, o någon kommer säkert misslyckas totalt!

Var hos läkaren idag med min onda sida. Hon visste inte varför jag har ont, o det är inget farligt för hon känner inget på mig. Men hon gjorde en gyn-undersökning o hittade en cysta på vänster sida istället. Ja, jag är ju inte ett dugg förvånad. Min livs historia så att säga... Ringer till KK på måndag o beställer tid där. Såååå drygt ju!

Vet redan att det inte alls behöver vara negativt o att varannan kvinna har cystor... men det är ju bara sååå typiskt att det ska hända mig. Gah!!

Hoppas ni har en underbar kväll!!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D