• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Björkeli: Tack! Jag blir både glad och lite rörd över det välkomnandet....
    *kramar ännu hårdare tillbaka men undrar lite hur vi ska göra med t ex toabesök och SPA om vi aldrig mer släpper taget om varandra*

• Björkeli

Fru B:

(Fast det var en jäkla fixering vid SPA från din sida på sista tiden... )

Hur har ni haft det?

• fru bengtsson

Björkeli: Är det så...? Mitt undermedvetna skyller jag på isf, och ska försöka kontrollera det bättre framöver!

Vi har haft det bra, lugnt och skönt. Det är bara lite synd om Manda, som blir så himla glad och uppspelt och så ägnar de (i mitt tycke då!) inte tillräckligt med tid åt henne. Det resulterade i en ledsen tjej som t o m ville åka hem till mormor igår, och jag förstod faktiskt henne.
    Förstår iofs dem också, man _blir_ trött och lite less på en energisk 3-åring, men det handlar ju om några dagar bara...

Nå, nu är vi hemma, och hon leker precis att hon ska åka till farfar med sin katt, så det var säkert mer roligt än tråkigt där iaf!

• Tintomara

Hej alla! Och välkommen hem Fb!

Bj: Hur går det med trotset? *Don't be fooled by the rocks that I've got, I'm still Bj from the block...*

Petunia: Vad härligt att få göra nytt badrum! Det skulle vi behöva, vi badar i en blå grotta (låter mer exklusivt än vad det är kan jag garantera)

Madge: Er lägenhet låter ju superfin! Hoppas att ni kommer att trivas.

Fanken, nu måste jag lösa lite konflikter... Vi har grymma bråk mellan ungarna om prylar, uppmärksamhet etc. Skitjobbigt rent ut sagt.

• Björkeli

Fru B: Min tanke var att du kanske gärna pratar om saker du just nu får uppleva ofta...

Sådär kan jag känna med Elvira med, att hon inte får tillräckligt med uppmärksamhet... men egentligen, det är inte lätt att hänga med i deras tempo, att hela tiden finnas för dem. Jag kan ha skit dåligt samvete för det, men samtidigt är det nog bra att de även får vara med och se hur vuxna umgås osv. Förstår du hur jag tänker?

Men är det nu så, att det verkligen inte ville försöka så gott de kunde så var det inte vidare snällt gjort. Föstår att ni båda blev ledsna... *Kramar om Manda lite extra*

• Björkeli

Tintomara: De orden ska jag komma ihåg när jag sitter på Plajan med min miljoner...

Känner med dig, det är så vi har det med här hemma plus då att Madicken gärna trotsar dagarna i enda! Vad gör vi? *Kramar om dig o häver iväg lite styrka*

• calcioaddict

Godkväll på er! I morgon kväll kommar äntligen D hem igen!! Det har varit slitsamma 2 1/2 veckor!

Björkeli: Lagom till att jag blev gräsänka så bestämde sig Viktor för att han skulle börja trotsa när vi ska iväg till dagis på morgonen, och när jag hämtar honom. Grymt svettigt!

Tinto: Jag hoppas det reder upp sig mellan barnen. Det är ju sån stor åldersskillnad mellan mina barn, så det blir ju inte på samma sätt. Men jag minns så väl hur jag och min bror höll på!

• calcioaddict

Jag ska ner och kika på medicinmannen och tröstäta glass nu, men jag hoppas kika in senare!

• Björkeli

C-addict: O prata inte om det!! Bara en massa svett när det kommer till dagis ju!

Kram på dig!

Madicken har nu dubbelsidig ögoninflammation o det ena ögat är nästa igenmurat med var, så vi ringer till VC imon. Det går kraftig ögoninflammation på dagisen så det känns dumt o vänta så det blir likadant på andra ögat med...

Ha en underbar kväll!

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D