• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Piaf

Herre gud!

Så här länge har jag aldrig suttit kvar här

Godnatt flickor och hoppas att jag kan öppna ögonen snart, för då ska jag gå upp

Kram på er alla!

• Madge

God morgon! Hur står det till idag?
    Sitter och lyssnar på gamla kasettband för att bestämma om de ska flytta med i flytten...

• fru bengtsson

Godmorgon alla!

Piaf: Skickar över en termos kaffe och två tändstickor för att hålla upp ögonlocken! Hur trött är du idag egentligen?

Madge: Nostalgitripp? Jag har så svårt att göra mig av med såna sentimentala saker, så när jag och Patrik har flyttat så har han kastat saker och jag har stått bredvid med gråten i halsen... Kan tillägga att jag hittills inte saknat en enda grej han slängt!

Björkeli: Hur mår ni idag? Hur är det med stackars Madicken?

C-addict: Hur mycket längtar du till ikväll?

Tintomara: Jobbigt när barnen bråkar. Ellen är ju så liten än, men Manda och hennes kusin Linus har ju nästan vuxit upp som syskon och beter sig också därefter... Ett tag bråkade de om varenda liten sak så fort de träffades och vi höll på att bli tokiga! Det var knappt kul att umgås, men det lugnade ner sig när jag till slut sa att jag skulle plocka bort varenda leksak de bråkade om! Lite drastiskt, men det funkade faktiskt och nu går det riktigt bra!

• calcioaddict

fru b: Jag sitter och kollar varannan minut så att inte planet mellan Sao Paolo och Paris är försenat! Han hade bara 45 minuter på sig mellan det flyget och det som tar honom till Landvetter, så det bådar gott att flighten just nu är 20 minuter före tidsschemat!

Madge: Jag ääälskar gamla kassetter! Favoriten är en gammal demo jag spelade in tillsammans med mitt tjejband! Vår genre var en mystisk blandning mellan punk/60-tal och depprock!

• Tintomara

Godmorgon! Säger snabbt hej och återkommer i eftermiddag eller kväll, nu måste jag springa

• Gisse the one and only

Fiskar här efter en liten kram idag denna sorgens dag

En god vän till mig har tagit sitt liv och jag är så ledsen. Fick veta det nu, min syster ringde och det känns tungt.

Han blev 47 år och lämnar tre döttrar och fru efter sig och ingen vet varför

• fru bengtsson

Åååh Gisse, jag kramar dig så hårt jag kan och beklagar verkligen er förlust...

• Gisse the one and only

fru b

Tack......

Han var alltid en lite sorglig kille, snygg och väldigt poppis. Men man undrade ofta vad som rörde sig därinne......han bodde hos sin farmor och farfar så lång tillbaka jag kan minnas och han hade en halvbror som han fick kontakt med sent i livet.

Ja livet är konstigt och man kan inte låta bli att undra om det fanns något man kunde gjort annorlunda. Mest synd är det om hans barn, de är förtvivlade......

• fru bengtsson

Ja, det är ju värst för de nära och kära som står kvar med alla frågor. Hur gamla är barnen?

• Gisse the one and only

fru b

De är ju ganska stora nu, 17 år, 15 år och 12 år.

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D