• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • fru bengtsson

Fast det är ju otroligt känsliga åldrar när, man ibland kan ha nog bara med att få ihop sitt eget liv...
    Jag hoppas att de får så mycket hjälp de behöver och vill ha.

Tror aldrig man kan förstå vad det är som gör att en människa väljer att avsluta sitt liv, hur dåligt man måste må innan man beslutar sig för att lämna sin partner och sina barn...

• Gisse the one and only

fru b

Nej, jag kan inte låta bli att tänka på hur dåligt han måste ha mått. Under en lång tid säkert. Han kanske har haft dessa tankar i många år. Usch........ Tänk om han hade sagt något.

Jaja, jag kan inget göra, bara finnas för hans fru och barn, och hoppa spå det bästa. De har redan fått kontakt med en krishanterare på orten, så det ska nog bli bra så småningom. MEN, den där frågan som man aldrig får svar på "varför" den måste ju äta upp hans döttrar.

• fru bengtsson

Du är med all säkerhet jätteviktig för familjen nu! Glöm bara inte bort att hinna sörja själv också...
    *kramar om igen*

• Gisse the one and only

fru b

Tack vännen, sörja själv, ja det hade jag nästan redan glömt bort. Ska göra det nu och sen går livet vidare. Tack för ditt stöd och för att du finns här Kramar tillbaka

• Piaf

gisse:
    Men nej!! Vad fruktansvärt...

O vilken maktlöshet... det är liksom redan gjort.....

Finns ingenting som jag har så svårt att närma mig som tanken på självmord, jag blir darrig när du berättar....

Kram

• calcioaddict

Gisse: *kramar om* Självmord är ju något helt fruktansvärt, och kommer oftast helt plötsligt för de som finns i omgivningen. Som fru b skrev, så måste du också ta dig tid att sörja.

• Gisse the one and only

Tack mina goa vänner, ni är underbara.......

• Anne M

En varm och innerlig kram till Gislöv ( ).

• Piaf

Panda!!!!!!!!!!!!!!

Wow, du är här
    Hoppar högt upp och ner

>----- ------

• Gisse the one and only

Tack Panda!!! Du är en go en.........

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D