• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • Lalune2

Godmorgon tjejer!

Hur står det till idag? Själv ska jag snart iväg till jobbet men var ju tvungen att säga godmorgon till mina favvistjejer! *Ställer in en frukostbricka med nybakat bröd, färskpressad apelsinjuice och rykande hett kaffe!*

Fasiken vad mörkt det är ute!

• Piaf

Godmorgon!

Själv ska jag lämna Tristan på dagis för att sen ge mig i kast med att få en tid hos vårdcentralen. Ska skutton göra mig av med min sega bihåleinflamation, en gång för alla

Ha en skön dag Soleil! Ja visst. Det är mitt i natten där ute!

• Madge

Åhh, jag läste just ut den senaste Harry Potter boken! Hur bra som helst. Har alla filmerna också (ja, inte den som de gör reklam för på TV i dagarna då). Är man barnslig då ?

• fru bengtsson

Klart vi inte är barnsliga! Eller...?

Soleil: Tack för god frukost! Här är allt bra och det hoppas jag att det är med dig också. Hur går det med armen?

Piaf: Se till att de verkligen lyssnar på dig nu! Du ska ju inte behöva ha det så här... Ska hålla tummarna för att det ordnar sig!

Får jag fråga vilken tid det blir mörkt hos er på em? Här börjar det skymma vid 15-tiden, och en timme senare är det helt mörkt (typ) tills morgonen därpå... Fatta att jag längtar efter snön som åtminstone lyser upp lite!

• Tintomara

Godmorgon!

Fb: Tycker det låter som här, när jag hämtar barnen på dagis vid 16-tiden brukar det vara mörkt nu. Just i år tycker jag faktiskt att det är lite mysigt, men man lär väl tröttna denna gången med!

Madge: Vi har också alla filmerna och min man älskar att kolla på dem! Han och Macke brukar ta sig en Harry Potter eftermiddag då och då!

Piaf: Lycka till på vårdcentralen, hoppas att du kan få hjälp

Soleil: Tack för god frukost, ha en bra dag på jobbet!

Här ska vi iväg till simmet snart, som vanligt på tisdagar!

• Madge

Nä, inte är vi barnsliga ! Men man läser väl böckerna på olika sätt också. Det är likadant när man läser om barnböcker, typ Astrid Lindgrens böcker nu. Det är lite annorlunda mot hur man läste och förstod som yngre...

• Piaf

FruB och Tinto:
    Tack så mycket!!!!!

Nu har jag fått en tid.... håll i er... den 29 november

ok, men nu har jag en tid i alla fall.
    Under hela morgonen så kom jag inte ens fram, så när jag nu kom fram så sa hon men ring i morgon bitti och få en direkttid, ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅnnnneeeeeeeej, den lätta får ni gå längre ut på landet me....

Jag sätter mig inte vid telefonen en morgon till för att inte komma fram, så då letade hon upp den här tiden... Liiiiiiite jobbigt tyckte hon det var, men med lite ansträngning så gick det ju ganska bra

• Piaf

fruB
    Här börjar det skymma runt fyra tror jag och sen är det mörkt en timme senare, nåt sånt!

• Anne M
    Det är ju sanlöst Piaf. Tänk att man (du) ska behöva vänta så länge.

Jag har i dagrarna fått en remiss till lungröntgen och där gick det undan minsann, tog bara någon vecka från det att jag var hos doktorn tills remissen landade i min brevlåda (ibland är de snabba).
  • Anne M

Hur mår Gislöv idag? (Kramar om)

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D