• Gisse the one and only

Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D

Välkomna alla glassar. Snart stänger våran tråd, här är den nya

Gisse

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-16 10:03:41:
    Ny tråd, denna försvinner den 21:a dec.

Välkomna!!!

www.familjeliv.se/Forum-5-67/m5986275.html

• Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D
  • cotton

Piaf - vad S T O R Skugge blivit! Vad hände med kattungen ni fick hem för ett litet tag sedan? Vad ger ni katterna för käk egenligen!

Vad fantastiskt söt er stuga är! Vilket helrätt beslut att flytta dit! Pittoreskt, mysigt och underbart! *avundsjuk* Härliga bilder på era barn också! Blev helt kär i ditt galleri.

Men du, ska ni skaffa hund???

Yohanna, jag föredrar Efva framför Eva faktiskt...

• Piaf

cotton:
    Ja, jag ska titta på hunden nu på lördag.

Men vi ska inte hämta hem den förrens dagen då vi flyttar till stugan.

Sen ska vi skaffa en till hund till våren, men det ska vi byggt hundgård och staket och sånt till. Det är jag som vill ha en riktig vakthund. En som skäller och lyfter läppen mot dummingar (för att använda ett väl använt "Ludvigord") men som älskar sin matte och sin familj och alla andra över allt annat

• yohanna

jag tycker överhuvudtaget att de är ett vackert par, men cotton, jag håller nog med dig faktiskt.

• Piaf

Yohanna:
    Nä, ingen av dom är min smak på det viset...

En kvinna jag tycker är riktigt vacker och sensuell är Sama Hayek. Jag är förtjust i lite rundare/mer former på kvinnor, tror jag.... Tycker "Evorna" är så långa och smaaaaala bägga två. Känns som en annan skulle stå vid deras knän om vi reste oss samtidigt

• yohanna

Piaf: om du gillar runda former, så gillar du mig. jag gillar angelina jolie, tycker hon är supervacker.

• Piaf

yohanna:
    Mmm, hon är cool, jag gillar henne me... men nåt som inte är riiiiiiiiiiiktigt rätt endå...

Fast jag tror att hon är det om man träffar henne i sin rätta miljö, hemma i jeansen liksom, men mediabilden blir så förvräng tror jag....

Är du rund Yohanna?
    Jag tycker du ser ut att vara en nätt liten en....

• Piaf

yohanna:
    Med det inte sagt att jag inte skulle gilla dig

• Piaf

Vad gör du uppe fem på morgonen

Och hur kan du se ut sååååå då???

• Piaf

Hade jag satt upp en bild på mig taget från samma tidpunkt så skulle jag få lägga den baklom "känsligt"....

Svar på tråden Glassigaste tråden i historien!!! Välkomna:-D