• Balaika

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

5 Dagar till TD men såklart har man redan tjuvtestat... Hur mår ni som ruvar? Har ni några symptom!? På mig kan det sticka lite i magen men inte på samma ställe hela tiden, bröstvårtorna gör ont när man tar på dom men det har dom gjort dom senaste 2 veckorna, sen känner jag mig sugen på mat hela tiden o e trött... Förutom det.. INGENTING!!!! Men jag vill känna.... så hur kännr ni er???

• Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?
  • Myssnuff

Jag har oxå 18 dagar innan TD. Är på RD 11 idag. Undra varför det är olika?

• Pärla

Är på RD 8, hur känner ni er?

Själv har jag fortfarande mensvärk, vilket det ger min hopp ett steg ner, ömma bröst, extrem känslighet..tyspiska symtomerna av vaggisarna alltså..
    Ingen annan symtom än, som jag vill uppleva förutom vaggis symtomerna

Känner mig inte alls hoppfull

• Cahela

Var nyss på toa och då var det bruna flytningar och sen lite blod på pappret när jag torkade mig. Precis som förra IVFen, då började det på dag 10 oxå.

• Balaika

RD 10. Billighets test idag... samma svaga plus... clear blue... STARKT PLUS... ovitrelle kan väl ändå inte visa starkt plus efter 10 dagar... Gud så nervöst... Men vi väntar tills på söndag innan vi blir allt för glada....

Ge inte upp förren ni fått minus på er testdag... Håller tummarna o tänker på er.

• Pärla
    Cahela skrev 2009-10-14 09:31:28 följande:
    Var nyss på toa och då var det bruna flytningar och sen lite blod på pappret när jag torkade mig. Precis som förra IVFen, då började det på dag 10 oxå.
    Vad menar du? Tror du att du har plussat? Jag har hört att det är väl ett bra tecken om man får bruna flytningar..
  • Cahela

nej, nej jag har mens så jag har inte plussat. Ska få göra FET nu direkt så jag hoppas en av våra eskimåer klarar upptiningen.

• Pärla

RD 9 idag, och idag känner jag mig lite lätt illamående, var otroligt mycket trött imorse när jag gick upp, och väldigt lätt illamående.
    Har fortfarande mensvärk, var mer imorse, men på dan känns det mer normalt..

Nu mår jag lite bättre, men hoppas illamåendet är ändå positivt..¨¨
    Men man kan inte kalla det illamående, utan typ som obehag i kroppen, kände mig lite sjuk typ..Svårt att förklara..

Nån som har kännt sig så, och plussat?

• Balaika
    Pärla skrev 2009-10-15 12:12:07 följande:
    RD 9 idag, och idag känner jag mig lite lätt illamående, var otroligt mycket trött imorse när jag gick upp, och väldigt lätt illamående. Har fortfarande mensvärk, var mer imorse, men på dan känns det mer normalt..Nu mår jag lite bättre, men hoppas illamåendet är ändå positivt..¨¨Men man kan inte kalla det illamående, utan typ som obehag i kroppen, kände mig lite sjuk typ..Svårt att förklara..Nån som har kännt sig så, och plussat?
    jag har kännt mig lite som du typ... det går upp o ner... men nån riktig mensvärk har jag inte haft.. bara kännts konstigt i magen o huggit till... är fruktansvärt trött hela dagarna o illa måendet kommer o går men det är ingen obehaglig illamående... bara sån svag typ.. svårt o förklara... men jag har ju plus än så länge... får se vad det visar på söndag.
Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?