• Balaika

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

5 Dagar till TD men såklart har man redan tjuvtestat... Hur mår ni som ruvar? Har ni några symptom!? På mig kan det sticka lite i magen men inte på samma ställe hela tiden, bröstvårtorna gör ont när man tar på dom men det har dom gjort dom senaste 2 veckorna, sen känner jag mig sugen på mat hela tiden o e trött... Förutom det.. INGENTING!!!! Men jag vill känna.... så hur kännr ni er???

• Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?
  • melaska

Hej!
    Jag är på RD8 idag:) Känner bara "vanliga" symptom från vaggisarna, tenkte tjuvtesta imorgon....

Varför ovitrelle kan påverka testet???????

• Pärla

RD 10, fortfarande j*la mensvärk! Men otrolig mycket trötthet på morgonen när jag går upp, det är jätte konstigt. Känner mig typ som drogad, och tvingar mig upp.
    Sen när jag har gått upp, känns det lite i huvudet och ögonen, typ nån obehag..
    Idag kände jag inte mycket av illamåendet.

Men det känns som att det inte tog..
    Många här säger att de har haft mensvärk, lite till och från, och att det började strax innan mensen, men min började där på RD 5 och det fortsätter vilt! Jag har mensvärk hela tiden, inte till och från. Och på morgonen känns det värst!

Vågar inte testa mig än, väntar till nästa vecka..

Hur går det för er?

• Pärla

Hur går det för er tjejer? Nån som har testat sig?
    Jag har samma symtomer än, inget märkvärdigt, ömma stora bröst, mensvärk nästan hela tiden sen RD 5, och känslig är jag..

Känns som att det har inte tagit, eftersom jag känner mina vanliga symtomer som de andra misslyckade gångerna..

Men 6 dagar kvar till testet! Kanske tar jag och testar 1-2 dagar tidigare, jag vågar inte egentligen
    Jag inte har negativ svar igen!!

• melaska

cah: vad tråkig att det gick inte vägen det här gången! Ge inte upp!

Jag tästade på RD7 och det var en minus, så om ovitrelle var i kroppen en tag efter ÄL, nu är den helt borta, så jag vet att minsta lilla plus är MIN EGEN plus... Ska tjuvtästa på dag 10 om mensen inte kommer då, självklart

• Cahela

melaska: Ovitrellesprutan tas 4 dagar innan ET och när du sen är på ruvardag 6 har det ju gått 10 dagar sen Ovitrellsprutan togs.
    Tar du Ovitrellesprutan 2 dagar innan FET så är det sedan på ruvardag 8, 10 dagar sen Ovitrellesprutan gick ur kroppen.

• Cahela

nu skrev jag fel. Vad jag menade var att 10 dagar från att Ovitrellesprutan togs så är den ur kroppen. Det blir alltså på ruvardag 6 vid ET och 8 vid FET.

• Balaika
    Cahela skrev 2009-10-17 10:18:20 följande:
    melaska: Ovitrellesprutan tas 4 dagar innan ET och när du sen är på ruvardag 6 har det ju gått 10 dagar sen Ovitrellsprutan togs.Tar du Ovitrellesprutan 2 dagar innan FET så är det sedan på ruvardag 8, 10 dagar sen Ovitrellesprutan gick ur kroppen.
    Jag tog en halv ovitrelle samma dag som jag hade ET. Jag vet en annan som tog 2 halva doser ovitrelle efter ET och hon hade plus i bara 4 dagar efter. Är nog väldigt olika det där.
Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?