• Balaika

Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?

5 Dagar till TD men såklart har man redan tjuvtestat... Hur mår ni som ruvar? Har ni några symptom!? På mig kan det sticka lite i magen men inte på samma ställe hela tiden, bröstvårtorna gör ont när man tar på dom men det har dom gjort dom senaste 2 veckorna, sen känner jag mig sugen på mat hela tiden o e trött... Förutom det.. INGENTING!!!! Men jag vill känna.... så hur kännr ni er???

• Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?
  • Bennil

Hej tjejer!
    Parlar: GRATTIS!!! Åh va roligt för er!! Vilken RD var du på när du skulle testa? Jag har för mig att vi är på samma dag o jag har inte testdag förrän på söndag

Balaika: JÄTTEGRATTIS till dig oxå!! Gud va kul!!

Styrkekramar till er som börjat blöda.

Själv är jag på RD 14 och har tjuvtestat positivt i tre dagar nu. Men vågar inte hoppas på för mycket ändå men det finns inga tecken på mens....
    Hoppas så att jag kan få ställa mig till Balaika o Parlars "gäng". På söndag vet vi.

KRAM

• Pärla

Bennil: Jag har egentligen TD imorgon, men jag tjuvtestade mig igår kväll. Orkade inte vänta mer.
    Jag ringde barnmorskan, och hon sa att jag inte behövde testa mig igen, utan sa att jag är med BARN! Det var så skönt och höra.

Ska du tjuvtesta dig då?
    Lycka till, håller tummarna

• Lillaliten

Hej Alla!!
    Grattis till er som +at!! =)
    Hur tidigt i er ruvnings resa började ni känna symptomer?
    Jag fick mitt ägg den 22/10, mår lite illa, men tycker det är för tidigt?! Inbillar jag mig bara? Åhh va jag längtar till min testdag 9/11, men det e så långt dit...
    Kram

• Balaika
    Lillaliten skrev 2009-10-26 10:09:54 följande:
    Hej Alla!! Grattis till er som +at!! =) Hur tidigt i er ruvnings resa började ni känna symptomer? Jag fick mitt ägg den 22/10, mår lite illa, men tycker det är för tidigt?! Inbillar jag mig bara? Åhh va jag längtar till min testdag 9/11, men det e så långt dit...Kram
    Hej hej. Jag mådde illa dom första 3 dagarna efter ET. Sen avtog det och nu kommer det bara svagt svagt i perioder... inget jag störs av direkt. Annars va jag bara riktigt trött och hade sjukt ont i bröstvårtorna, och båda dom e jag fortfarande. Idag e jag i v 5+4. Hoppas verkligen att du får dit efterlängtade plus snart. Håller tummarna. Kram
  • Lillaliten
    Balaika skrev 2009-10-26 14:21:29 följande:
    Hej hej. Jag mådde illa dom första 3 dagarna efter ET. Sen avtog det och nu kommer det bara svagt svagt i perioder... inget jag störs av direkt. Annars va jag bara riktigt trött och hade sjukt ont i bröstvårtorna, och båda dom e jag fortfarande. Idag e jag i v 5+4. Hoppas verkligen att du får dit efterlängtade plus snart. Håller tummarna. Kram
    Å va härligt för dig!! Grattis!! =)
    Ja plusset är verkligen efterlängtat!!
    Känner lite ktick då å då i magen då å då!
    Kram
  • Bennil

Det blev ett +!!!
    Balaika, Parlar och Josfin L -var är ni? Vi följdes ju åt här - det vore kul att fortsätta!! Kram till alla! / bennil

• Balaika

Stort grattis till dig Bennil :) Blir så glad. Hur mår du? Själv mår man bra. Trött bara. Sn har jag kännt svagt svagt illamående så tror jag bara inbillar mig! v7 idag (6+0). Imorgon ska vi till MVC men det e nog bara ett informations samtal.. men ska bli spännande ändå. Har inte vågat glädja mig ännu och det känns fortfarande overkligt!! Kram

• Bennil

Tack Balaika! Jag skriver mer på nya tråden!

• trossi

Hej!

Grattis till er alla som plussat, det ger ny energi till oss övriga som får kämpa vidare=)

- Lillaliten, jag hade också ägginsätt den 22/10 med testdag den 9/11.
    Visst känns det som en evighet...

Har haft lite ont i magen i dag...man blir skit orolig direkt.
    Annars är jag öm i brösten men inget annat känns direkt.

Förhoppningsvis känns det mer nästa vecka.

Hoppas det går bra för alla som kämpar så tappert!

Om man får den förb'''''e mensen när brukar det ske efter ägginsätt??

• Lillaliten
    trossi skrev 2009-10-29 22:18:54 följande:
    Hej!Grattis till er alla som plussat, det ger ny energi till oss övriga som får kämpa vidare=)- Lillaliten, jag hade också ägginsätt den 22/10 med testdag den 9/11.Visst känns det som en evighet...Har haft lite ont i magen i dag...man blir skit orolig direkt.Annars är jag öm i brösten men inget annat känns direkt.Förhoppningsvis känns det mer nästa vecka.Hoppas det går bra för alla som kämpar så tappert!Om man får den förb'''''e mensen när brukar det ske efter ägginsätt??
    Å då får vi stå ut tills dess, vet inte om jag kommer tordas tjuvtesta någon dag innan... Ska du?
    Jag mår lite illa ibland, men när jag gör det, börjar jag fundera om jag bara inbillar mig, bara för att jag vill må illa?! Men kan ju bli knäpp för mindre!! =) Till å från känner jag lite i brösten, men inta alls mkt...
    Åhh!! !
    Jag vet faktiskt inte hur det e med mensen efter ägginsätt tyvärr...
    STort lycka till till oss alla!!!
    Kram
  • barnlangtanivf

Hej! Jag och en vän har startat en podd - Ruvarpodden - om barnlöshet, barnlängtan och IVF där vi pratar fritt om våra känslor kring IVF och barnlöshet och vår resa mot barn - podden finns på Itunes, soundcloud, och Acast och där poddar finns.  Nytt avsnitt kommer varje torsdag och vi blir hemskt glada om ni lyssnar och kommer med feedback! Kram

Svar på tråden Ruvardag 9... Hur mår ni som ruvar?