metste skrev 2010-01-27 13:16:22 följande:
Linda: Ja det är nog lika bra att vi träffas nästa vecka i stället så det inte blir så stressigt för jag antar att även du måste hämta från förskolan kl 15. Ja det där med att ta bort stygnen tyckte Teodor var värre än att sy, enligt hans pappa som fick gå med honom till
VC, så att du är beredd på det ;) Det konstiga var att när Teodor slog sig så kom det kanske en droppe blod, blödde inget fast att man såg skallbenet......konstigt tyckte jag, blödde Neo nåt? Verkar som att vi har två vildar kanske ska de få träffas nångång, skulle va kul de är ju nästan lika gamla.Då kör vi träffen nästa vecka i stället, jag kan de flesta dagarna då skulle jag tro, när kan ni andra?
Oj vilka vilda killar ni har, fy jag har lite blodfobi så jag hoppas att det är dröjer länge tills Elin slår sej...men jag tror att hon kommer bli en klätterapa som sin far, hon börjar visa dom tendensena...
Vi mår bättre, men det tar tid för Elin att återhämta sej. Idag har vi allafall ätit gröt, det är framsteg, hon har fått virusprickar, kan tydligen få det när man har tex kräksjukan eller någon annan virusinfektion eller liknande.
Det kliar och och i natt har vi inte sovit många timmar, min man är hemma och jobbar och det känns skönt. Jobbigt just nu.
Igår var jag och såg min mormor en sista gång innan begravningen så det är tufft just nu, Gravid, hormoner som börjar komma, sjuk Elin, lite sömn, ska gå in och jobba i april osv osv...Men det blir bättre...
Måndag eller tisdag kan vi ses, sen är det begravning och lite annat inplanerat...
Under förutsättning att e är pigg och glad, vilket hon inte är nu....