lindamit skrev 2009-12-10 00:26:47 följande:
Ska bli jättetrevligt att ses hos dig Frida tycker jag! och som sagt; jag vill också ta med mig lite fika så slipper du baka för ett helt kompani haha Kommer kännas riktigt skumt att vara den enda utan barn men jag borde väl vant mig vid det här laget ;) Nästan så jag vill ta med mig Neo bara för att men det kommer ju bli världens dagis där då misstänker jag =) Har faktiskt köpt de flesta julklapparna till Neo och hunden idag, vart nätshopping för hela slanten i år. Älskar att julhandla och gå i affärer men inte med den här klumpen på magen! Kan förresten tipsa er om en bra barnsida där de säljer allt möjligt; leksaker, filmer, böcker och inredningsprylar till superpriser;
www.hikmet.se Stort utbud och en fast leveranskostnad, hittade en hel del till Neo där!
Om du så gärna vi ta med dej nått smarrigt Linda så gör det..
Nätshopping är inte dåligt alls, toppen när man inte orka spontanshoppa helt enkelt, ibland vill bebisar inte gå i affärer med mammorna...
idag är min man på julfest så Elin och jag är solokvist, hoppas att hon somnar tidigt så jag får lite egen tid...kanske tar jag med ett glas vin...=)