• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • gabby23

Hej på er!
    Helena jag skickade till din mobil igår, och skrev även tillbaka på mailet på familjeliv om vilken tig det skulle vara idag?jag kunde efter kl 13, men har ej fått något svar så vi får väl ta det nästa gång då:)kanske Linda kommer också me lillen!man glömmer så fort hur det va att ha en sån där pytte liten ju:)

• metste
    lindamit skrev 2010-01-11 09:19:43 följande:
    Hoppas ni får det trevligt hos Helena imorn! Jag hakar nog på nästa gång tror jag, nu börjar vi kommer in i rutiner här =) Får hoppas att det är lite varmarte ute då också, det är ju verkligen pest att vara ute med vagnen när det är såhär kallt och halt!! kram på er så länge =)
    Hej Linda! Var inne o snokade på din sida å gud va söt Milo är o va mycket mörkt hår han har! Skulle va jätte kul om du kom nästa gång!
  • HJ81
    gabby23 skrev 2010-01-11 12:59:45 följande:
    Hej på er! Helena jag skickade till din mobil igår, och skrev även tillbaka på mailet på familjeliv om vilken tig det skulle vara idag?jag kunde efter kl 13, men har ej fått något svar så vi får väl ta det nästa gång då:)kanske Linda kommer också me lillen!man glömmer så fort hur det va att ha en sån där pytte liten ju:)
    Va är det sant? Jag har inte fått ngt, varken på mailen eller mobilen. Va konstigt! Och jag som tyckte det var så synd att du inte kom idag! Har du tid en annan dag, även ni andra förstås, den här veckan så ses jag gärna. Har inte så mycket planerat denna vecka.

Ska också gå in och kika på Milo!
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2010-01-11 17:04:04 följande:
    Va är det sant? Jag har inte fått ngt, varken på mailen eller mobilen. Va konstigt! Och jag som tyckte det var så synd att du inte kom idag! Har du tid en annan dag, även ni andra förstås, den här veckan så ses jag gärna. Har inte så mycket planerat denna vecka. Ska också gå in och kika på Milo!
    tack för idag! Elin sov som en stock, Miras leksaker tog tydligen på krafterna...=)

Vilken dag passar att träffas på Rum för barn, vet att det är stängt på måndagar.
    Onsdag eller torsdag?

Linda: tror visst att lilla underverket Milo var lik sin pappa
  • metste

Tack för idag Helena o Frida det var trevligt! Kul att se hur du bor Helena!

• gabby23

hm va konstigt! men visst jag kan onsdag lr torsdag denna veckan, har du lust att komma in till stan å fika lr nått? ni andra me om ni har lust!

• HJ81

Onsdag eller torsdag nästa veckan på Rum för barn passar mig, bestäm en dag ni!
    Gabby i morgon kan jag inte men på torsdag ska några andra mammor och deras barn (också träffat på familjeliv) komma hit, vill inte du och din lilla tjej också komma då? Vore jättekul:)

• Elinsmamma
    HJ81 skrev 2010-01-12 22:07:01 följande:
    Onsdag eller torsdag nästa veckan på Rum för barn passar mig, bestäm en dag ni! Gabby i morgon kan jag inte men på torsdag ska några andra mammor och deras barn (också träffat på familjeliv) komma hit, vill inte du och din lilla tjej också komma då? Vore jättekul:)
    Men ska vi säga onsdag? Kan ni andra då?
    jag tror att det blir kul för våra små...=)
  • metste

Jag kan nog men det beror på vilken tid det är eftersom jag måste hämta på förskolan kl 15 så jag träffas gärna tidigare än 12 gärna 11 annars blir det så stressigt.

• HJ81

Passar mig jättebra vid 11, Mira brukar oftast sova framåt 13 så då blir det perfekt att sova efter det:) Tänker ni ta med lunch och äta där eller ska vi fika/äta nånstans i närheten efteråt?

Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?