• lindamit

Nya vänner i söderort/sthlm?

Hej hej!

Linda heter jag, är snart 24 år och väntar mitt andra barn nu i slutet på december. Storebror Neo blir 3 i mars!

Jag känner få som har eller väntar barn så det skulle vara jättekul om det finns fler därute som är i samma situation. Du behöver absolut inte ha barn sen innan men det skulle såklart vara roligt också =)

Någon som känner igen sig? Skriv gärna i så fall =)

• Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?
  • Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-12-15 16:31:57 följande:
    Tack för igår! Det gick så himla bra på tåget så jag blev nästan tårögd haha Neo hade ju lovat att stanna kvar tills de sjungit klart och det gjorde han också. Till på köpet så smilade han sig igenom den halvtimmen och försökte hänga med i rörelser och sången också, så det vart så bra det bara kunde bli =) Men det var kallt som bara den!! Fast mysigt med snö så jag ska inte klaga, hellre det än blask =)
    Hallo tjejer

Det var trevligt att ha er här igår, Oh så härligt med snön..I LOVE IT..men det är ju inget vidare vara ute väder, blåser ju snålblåst och köra bil ska man ju inte tala om..=)

Sköt om er nu och massa kramar från oss i höghuset...=P
  • gabby23

hejsan tjejer, sorry att jag inte hört av mig, såg nu att ni skulle träffas..men hoppas att det blir en träff igen så följer vi gärna med:)

• Elinsmamma
    gabby23 skrev 2009-12-16 13:14:34 följande:
    hejsan tjejer, sorry att jag inte hört av mig, såg nu att ni skulle träffas..men hoppas att det blir en träff igen så följer vi gärna med:)
    Hej

Vi kommer träffas igen efter helgerna! Och bara kul att vi blir fler..=)
  • lindamit

Frida:
    Nej att köra bil måste vara förjävligt nu, framförallt igår! Vi höll oss inne hela dagen och myste faktiskt, Neo fick till och med vara hemma från dagis när vi såg ut på stormen genom fönstret på morgonen =)

Gabby:
    Precis, vi ska ses efter alla helgerna igen men vi får uppdatera tråden allt eftersom!

• Elinsmamma
    lindamit skrev 2009-12-18 11:18:28 följande:
    Frida: Nej att köra bil måste vara förjävligt nu, framförallt igår! Vi höll oss inne hela dagen och myste faktiskt, Neo fick till och med vara hemma från dagis när vi såg ut på stormen genom fönstret på morgonen =) Gabby: Precis, vi ska ses efter alla helgerna igen men vi får uppdatera tråden allt eftersom!
    Nej varken sej bilkörning eller barnvagnskörning var lätt i torsdags, det var ju galet jobbigt!
    Vi har tjuvstartat julen med att köpa och klä granen...=)

Kram på er girls....
  • metste

Nu är vi hemma från Åre, lååång bilresa men vi har haft en mysig jul hoppas ni andra också haft det! Linda har det kommit någon liten bebis? Jag firade ju jul med min syster som har en liten Axel på 1 månad han är så liten man har glömt att de var SÅ små. Vi har iaf åkt lite skidor även Teodor åkte lite såå duktig :).

• HJ81
    metste skrev 2009-12-26 21:49:10 följande:
    Nu är vi hemma från Åre, lååång bilresa men vi har haft en mysig jul hoppas ni andra också haft det! Linda har det kommit någon liten bebis? Jag firade ju jul med min syster som har en liten Axel på 1 månad han är så liten man har glömt att de var SÅ små. Vi har iaf åkt lite skidor även Teodor åkte lite såå duktig :).
    Låter jättemysigt att fira jul där uppe, skönt att det blev lyckat efter den långa bilfärden:) Har ni andra också haft det bra? Vi har firat hemma och haft det mysigt trots att vi fick vara med om Miras första magsjuka. Den kom natten till juldagen så vi klarade oss julafton i alla fall.
    Jag undrar också om det kommit nån liten bebis än?? Är såå nyfiken!
  • Elinsmamma
    HJ81 skrev 2009-12-28 13:38:13 följande:
    Låter jättemysigt att fira jul där uppe, skönt att det blev lyckat efter den långa bilfärden:) Har ni andra också haft det bra? Vi har firat hemma och haft det mysigt trots att vi fick vara med om Miras första magsjuka. Den kom natten till juldagen så vi klarade oss julafton i alla fall. Jag undrar också om det kommit nån liten bebis än?? Är såå nyfiken!
    Hej tjejer!

Julen har varit bra, vi firade här hos oss och åkte upp några dagar till Hälsningland och fick riktigt kallt och en massa snö, men min mormor blev hastigt sjuk så vi fick åka hem. Hon gick bort i tisdags kväll så nu är det ju ledsamt. Elin har varit lite snorig som vanligt och idag har vi tvättstugan...=( hur kul är det va!

Vi kan väl tas och ses när helgerna är över och leka lite...
  • HJ81
    Elinsmamma skrev 2010-01-01 11:45:08 följande:
    Hej tjejer! Julen har varit bra, vi firade här hos oss och åkte upp några dagar till Hälsningland och fick riktigt kallt och en massa snö, men min mormor blev hastigt sjuk så vi fick åka hem. Hon gick bort i tisdags kväll så nu är det ju ledsamt. Elin har varit lite snorig som vanligt och idag har vi tvättstugan...=( hur kul är det va! Vi kan väl tas och ses när helgerna är över och leka lite...
    Oj va tråkigt, jag beklagar verkligen! Hoppas ni mår ok ändå under omständigheterna.
    Jag tycker också vi ska ses snart igen. Vill ni komma hit en dag i nästa vecka kanske?
Svar på tråden Nya vänner i söderort/sthlm?