Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Hhoppas skrev 2010-10-03 23:26:45 följande:
    Hejsan!!

Plussade i går!  Tredje och sista försöket.

Nu är det bara fortsättningen kvar.Glad
    STORT GRATTIS! Underbart! Kram
  • myran6801
    tjenarehejsan skrev 2010-10-05 07:50:09 följande:
    Samma sträck i dag. jag vill ha ett lika starkt som kontrollsträcket. Har fortfarande molvärk  har inga känningar i brösten. Vågar inte tro än. Har testdag i morn enl uppsala. Ska nog köpa mig nåt annat test
    Jag säger som de övriga, klart det är PLUS!!!!! Stort grattis!!!! Kram
  • myran6801

Läste i tidningen för en stund sedan att Nobelpriset skall delas ut för upptäckten av IVF!! Visst är det underbart att detta ämne äntligen får den bekräftelse den är värd. Kram M

• myran6801

Tjenarehejsan, gör som Susie säger köp ett ClearBlu digitaltest så att du slipper våndas!!! Du skall glädjas ju!!!! Lycka till nu!! Kram

• myran6801
    anlo24 skrev 2010-10-06 09:32:11 följande:
    Hej tjejer. Idag är det en jobbig dag. Är på jobbet. Så ont i magen. Och magkatarr. Som jag alltid får inför mens. Känns som mensen komma när som helst. Det är hemskt att vara på jobbet i ruvningstider. Idag RD 10. Känns tidigt för mens :|
    Försök att inte oroa dig ännu. Tag inte ut något i förskott! Håller tummarna! kram vännen
  • myran6801
    Maaroj skrev 2010-10-06 19:35:00 följande:
    Hejsan, blev tipsad om detta forum av en vän. Har själv nyligen börjat IVF-behandling hos CvL och har preliminär ÄP vecka 45. Det är första försöket för oss och ni kan ju säkert ana hur mycket tankar o funderingar som snurrar runt i huvudet just nu.
    Välkommen. Här finna helt underbara människor som stöttar både i med- och motgång. Jag taler verkligen av egen erfarenhet, efter 2 misslyckade IVF:er på CvL (plus en gång på en annan klinik). Jag fortsätter att följa alla här för de har alla blivit som mina vänner och de är så fint att ha dem.  Kram M
  • myran6801
    anlo24 skrev 2010-10-07 17:14:53 följande:
    Jag är på RD 11. Inga tecken på mens än så länge. Inga känningar i magen idag. Fortsatt ömma bröstvårtor men thats it. TD på tis. Usch detta är inte kul...

Jobbar med en kompis ikväll som berättade att hon väntar nr 2. Har vetat att dom skulle försöka efter att dom gifte sig i maj. och jag har misstänkt det. Men inte velat fråga. Ser nu att hon har en liten kula. men orkar inte fråga vilken vecka hon är i. Egentligen glad för hennes skull men ändå jobbigt. Vi började nästan samtidigt bli gravida så det gör en lite påmind. Försöker att undvika att komma ensam med henne idag.
    Hon vet om min ivf men orkar inga frågor. Vet inte riktigt vad jag ska säga om hon frågar. Och det kommer hon att göra.

Ha en bra kväll i regnrusket.
    Jag håller tummarna så de är blåa!!!!! Klart det ska gå vägen denna gång. Bra att mensen håller sig borta oxå! Kram
  • myran6801
    anlo24 skrev 2010-10-10 07:40:03 följande:
    Jag har plussat!!!! Starkt pluss nästan omgående. RD 14. Kan knappt fatta att det är sant. Helt skakis i hela kroppen. Ska köpa ett test med veckoindikator idag Glad Min sambo blev nog lite tagen av min stora glädje. Han blev överlycklig men sa också ja men det är tidigt än... Det kan gå fel... Och det vet man ju när man hängt på FL ett tag. Men nu ska jag glädjas åt detta. Det första plusset i mitt liv. 4:e försöket. Ska försöka tänka att jag väntar barn o inte evt missfall.

10 okt är en dag jag alltid kommer att minnas Hjärta

Kram från mig.
    Åh vad glad jag blir för din/er skull!!! Många stora grattiskramar!!!!
Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen