Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Susie skrev 2010-11-10 19:31:51 följande:
    Hej Myran!
    Tack desamma! Jag hoppas så mycket och är så spänd inför ditt försök gumman. Har du pratat med dem idag?
    Kram!
    Jag pratade med kliniken idag och vi bestämde att jag ska börja med korta metoden i slutet av december. Pga  julstängningen gick det inte tidigare om jag inte skulle starta omgående och det går inte för jag ska på tjänsteresa till Tyskland de närmaste två veckorna. På sätt och vis kanske det är bra för då behöver jag inte stressa. Hoppas bara inte äggkvaliteten försämras, mina är ju redan inte på topp. Kram {#emotions_dlg.flower}
  • myran6801
    DjurgårdsRutan skrev 2010-11-10 20:23:09 följande:
    Myran: Håller alla tummarna för att det skall gå vägen i December.

Vi är ff kvar på sjukhuset, men det går framåt för lilltjejen, hon väger 2,5 kg nu och det verkar stabilt. Har opererat magen 2 ggr.

Kram till er alla.
    Åh tack söta du för tummhållningen. Vad roligt att höra av dig! Vad skönt att lilltjejen piggar på sig. Sköt om er! Kram
  • myran6801
    Susie skrev 2010-11-19 21:51:14 följande:
    PP08, Hur käner du dig? Är så nyfiken!
    Maaroj, Hur går det för dig?
    Gud så tyst det är här inne nu

Myran vännen, är allt spikat och klart inför v 38?
    Pga att mensen kom sent efter förra minuset, tjänsteresa i veckan och klinikens julledighet så blir det start i slutet av december för min del. Kom hem sent igårkväll efter några intensiva dagar (tjänsteresa utomlands). Hoppas kroppen kommer i bra balans inför nästa försök och att inte mina ägg är av usel kvalitet. Sköt om dig vännen, kram {#emotions_dlg.flower}
  • myran6801
    Susie skrev 2010-11-20 13:34:57 följande:
    Hej Myran,
    Åh nu minns jag att du nog berättat att det var så det blev!
    Gud va synd för dig gumman men allt har en mening och slutet av december blir väl jättebra!
    Nu hinner ju kroppen komma i form och anpassa sig som du skriver! Många Kramar!
    Vilken fin bild!!!!! kram
  • myran6801
    Susie skrev 2010-11-20 15:50:35 följande:
    Förresten, jag har en bild på mej själv i galleriet också
    HAr du några bilder? Du kanske vill vara anonym! Gud vad jag hoppas för dig ska du veta vännen!
    Kram!
    Vilka fina bilder, jag inboxar dig! Kram
  • myran6801

Hej alla, härligt med helg efter en hektisk vecka minst sagt. Här bakas det pepparkakor och idag ska stjärnan hängas upp! Gillar julen! Lång väntan i övrigt, startar ju inte förrän i slutet av december med nästa försök.
    Kram

• myran6801
    Cahela skrev 2010-11-27 09:02:16 följande:
    Myran: December går tack och lov ganska snabbt med alla mysiga dagar och lite ledighet. Ska du börja spruta i slutet av december?
    Jepp, om mensen sköter sig ska jag börja dagarna kring 30 december, denna gång korta metoden (första gången). Det gäller att allt klaffar för kliniken vill att jag kommer på VUL på dag 6 och det blir då första dagen de har öppet efter julledigheten.....Jag gillar också julen, är så mysigt. Saknas bara en liten härhemma...
    Kram
  • myran6801
    DjurgårdsRutan skrev 2010-11-27 12:57:27 följande:
    Hej på er.
    Vill önska er all lycka till som ruvar och alla tummar för er som snart skall köra igång igen.
    Tänker på er fast jag inte är så aktiv för närvarande.
    Är ff problem med hennes mage, och var inne i morse igen på sjh då den inte fungerar som den skall, eventuellt blir det att åka in i kväll igen om den inte kommer igång som den skall.
    Kram och ha en trevlig helg.
    Så jobbigt för er och lillan att magen inte fungerar som den ska. Sköt om er, kram M
  • myran6801

Djurgårdsrutan; vad tufft ni har det, hoppas lillan får ordning på magen denna gång. Kram M

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen