Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Alla fina vänner i denna tråd. Jag blir alldeles varm inombords av alla era kloka o värdefulla ord. Ni kan verkligen konsten att sätta ord på allt det svåra vi går igenom. Tänker så på er alla o hoppas att lyckan snart finner oss. Tack för att ni finns o jag är så enormt tacksam för att jag lärt känna er. Det är det enda positiva med hela denna barnlöshets resa som jag och min man går igenom, att jag fått så fina nya vänner. Kram

• myran6801

Curly, njut på det är du värd!
    Tjorven, njut du oxå det är du värd!
    Kram alla finingar!

• myran6801
    Poussin skrev 2011-06-29 21:23:21 följande:
    Ville bara skicka en kram till er alla i sommarvärmen, är lite avis på er som är på semester; njut - det är ni mer än värda!! Solig

Underbara2010 - Har faktiskt bokat tid hos Liselott nästa vecka, hade fått tips om henne genom en annan tjej som också blivit hjälpt av henne i Sundsvall, ska bli spännande att träffa henne. Glad

Tjorven - Lycka till med gröna drinken, man vänjer sig! Flört

pp08 - Då följs vi åt i augusti och då ska det baske mig bli plus för alla oss som gör ett nytt försök då!

Kram till er alla fina tjejer {#emotions_dlg.flower}
    Hej finis!
    Hoppas du inte har alltför slitigt i sommarvärmen. Vi är på landet och njuter för fullt av att inte göra nästan ingenting. Vad spännande med ditt besök hos Liselott!!! Du måste berätta allt om det sedan.
    Kram kram M
  • myran6801

Kära vänner, vad skönt det är med semester! Men tyvärr blev det inget denna gång heller. Mensen är på G. Fy jag misströstar o vet inte vad jag ska göra. Ska väl skicka ett mail till DK o höra om Svend har läst våra journaler.
    Kram

• myran6801

Hej allesammans! Har varit lite tyst fr mig för jag har helt enkelt inte orkat vara glad o pigg trots att vi har en underbar semester. Min jäkla uvi vill inte ge med sig utan har varit tvungen att ta gå till vårdcentralen o be dem göra en odling. Får svar nästa vecka. Tror inseminationerna tyvärr inte var så bra att göra när jag hade uvi. Mensen kom häromdagen men nästan en dryg v senare än vanligt och jag hade (ursäkta detaljer) något som liknade det som kom ut efter det tidiga mf i höstas. Kanske samma sak igen, dåligt ägg som blev befruktat o sedan inte klarade sig. Hade inga gravtest på landet så jag kunde inte testa så svar får jag aldrig.

Cah, grattis kära vän så underbart!

Kram till er alla sötisar!

• myran6801

Curly, låter som du har det toppen! Det är bra!!!! Jag ses också gärna men kommer inte till stan förrän om 1½ vecka. Vi kan väl hålla kontakten. Stor kram

• myran6801

Cah, självklart vill vi att du kommer o träffar oss! Även om man är olycklig över sin egen situation så blir jag glad för alla här som lyckas! Alla som kämpat är värda lyckan av ett plus! Kram vännen

• myran6801

Cah, håller med att det är många som inte förstår vad man går igenom. Men jag klandrar dem inte, hur ska man kunna förstå o sätta sig in i vår situation utan att själv gå igenom det. Undrar om man verkligen blir starkare av allt man måste gå igenom eller om det bara är ngt de som inte behöver gå igenom ngt liknande hittat på?! Kram

• myran6801

Susie, fina du vad du är söt som ger så mkt stöd o fina ord o tankar. Vet inte riktigt vad vi ska göra framöver, väntar fortfarande på svar fr Danmark. Försöker ta en dag i taget. Kram vännen

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen