Inlägg från: myran6801 |Visa alla inlägg
  • myran6801

Vi på CvL fortsättningen

Vill bara önska alla fina en skön helg!
    Curly mina tummar e blå

Ego, har hämtat ut mediciner idag som ska boosta kroppen inför insemination som vi kör tills nästa Ivf som antagligen blir i DK. Har varit å tagit nya amh, fsh o tsh prover idag. Uh nojjar lite för resultaten. Har också tagit nya hepatit o hiv prover inför Danmark då våra nuvarande var äldre än två år. Armarna ser lite skumma ut med alla stickmärken o blåmärken.

Kram

• myran6801

Tjorven fina, inga dåliga samveten!! Jag vägrar att ge upp trots höga ålders siffror! Men vägen mot målet blir liksom inte spikrak utan man får snirkla sig fram hela tiden o bråttom har man! Lycka till nu med sprutandet o ta väl hand om dig. Jag ska ta min lilla boost tablett nu o sedan bär det av till landet med finaste mannen. Kram kram

• myran6801

Curly, min sötis det måste vara fel på testet jag fortsätter hålla tummarna hårt. Kanske inte tillräckligt högt hcg än. Kram

• myran6801

Curly, känner igen det där med att en hittar på o den andra gör Gissa vad jag gör! Låter härligt med hemmaodlade tomater! Kram

• myran6801

Tjorven, så spännande. Klart det kommer bli fin fina ägg! Åh du tänk på att kvalitet går före kvantitet! Ett guldägg som fäster o du är i hamn! Tycker det är din tur, du fina kämpe! Kram o ses på torsdag hoppas jag!

• myran6801

Susie, min favvo så kul att höra av dig! Vi kämpar vidare trots låga odds! Träffarna med de andra tjejerna är rena rama energiinjektionen o jag hoppas deras ungdomsbaciller smittar av sig så att mina ägg blir pigga, ja man måste ju tro på under eller hur! Kan inte du joina oss på våra träffar, skulle vara sååååå kul att träffas! Kram finaste vännen

• myran6801

Kramiis, tycker det låter lovande som du beskriver det. Så klart ska det gå bra nu! Misströsta inte även om jag vet att ruvartiden inte är kul!

Ego, äter just lite extra hormoner för att förhoppningsvis göra en insemination snart. Vi kör med det tills det blir nästa Ivf (antagligen i DK). Har svårt att ge upp trots att ålder o dåliga ägg är emot oss. Kram

• myran6801

Curly, välkommen hem vännen! Tyvärr var jag inte på yogan. Har haft en pestvecka med uvi, fick antibiotika tillslut. Kram

Svar på tråden Vi på CvL fortsättningen